misunderstanding

aduh, penin kepala aku, i don't knoe why it's happen....my bff tell me that, i no longer being bff with her.....Oh God.....kenapa die pikir mcm 2, sedangkan aku x tahu menahu pon perkara nie... die ckp, aku makin lame, makin menjauhkan diri dr nya...But , aku still lagi anggap die lah saudara ku. . . masih lagi sahabat yg aku paling setia dan aku sayangi.....Tapi die dh pikir lain tentang aku... die cakap, aku dh x mcm dulu....hubungan kian renggang....

Aku dh x tau nk cakap apa.....masa dlm facebook tadi, die ckp :


Fiza > na, ko ada masalah ke na? smpai ko mendiamkan diri dr aku ? aku ada buat salah kat ko ke na ? kalo aku ade salah, maafkan aku. . .

Me > masalah ? mana aku ade masalah...ko x de buat salah apa2 pon kat aku. . .

Fiza > kalo ko ade masalah, jgn ko diam diri na, pendamkan masalah ko...klo ko diam diri x kan settle masalah tu na......klo aku ade buat salah, maafkan aku...aku akan betulkan keadaan yg keruh menjadi jernih. . .ko x sedarke hubungan kite kian renggang ? ko sedar x ?

Me > betul za, aku xde masalah ape2. . .and ko x de buat salah apa pon kat aku. . . bende yang aku xde masalah buat ape nak pendam kan...dh memang xde pon masalahnye...ko jangan la pikir bukan2 za.....aku still sahabat ko sampai bile2. . .



Sampai situ la msg aku ngan die. . . .mgkin die bz kot.....x taulah apa yang membuatkan die pikir mcm 2.....aku pon terkejut bile die ckp mcm 2... Then, die call aku. . . mgkin die mahu penjelasan dr hal ini.....ok, aku pon bgtau kat die, i'm ok and not have a problem even a big problem. . .and you should not wory. . and please don't think 'bukan2' about our relationship. . .still strong mcm dulu. . .and i will make sure that our relationship nie akan kekal selamanya....becoz i love u like my sister. . . and she said, ok....i believe u dear. . . but i think ko makin menjauhkan diri dr aku, aku pon terkilan la sbb kite dr dulu rapat. . .but it's ok la sbb ko pon dh cakap yang ko x de masalah apa2....aku lega la sikit....u know what? i love u ok...aku dh anggap ko mcm kakak aku..and lebih dr tue....and ko dh sebahagian badan aku...klo ko xder, separuh bhgian badan aku pon x de ko tau x ?.......and aku ckp la, ye aku tau tu..and i love u too ok....dah la..ko jangan la pikir bukan2 lagi.......k.....

And, end of story, aku ckp, stop thingking yg bukan2...that all.....aduh, selesai jugak masalah kami nie....yelah, die nie kdg2 hati nya sensitif skit.....so aku kene beritahu secepat yang mugkin....klo tidak, susah jugak aku..... die nie nmpak je garang, tapi hati taman der..huhuhuhuhu.....



p/s : kadang2 mendiamkan diri nie cepat sgt die sangke bukan2 erk. . .

0 kaki komen

Klik Sini Untuk Komen