Very surprise ME!!

Oh God....separuh nyawaku bagai nak hilang bile kawan aku nak masuk Hospital....die sakit bukan nak bgtau aku...diam mcm 2 jer.....td die ade ckp, rasew pitam2..and muntah darah...astaga...

dah kaget aku td kat rumah....kelam kabut di buatnyer..ish...pastu die ade bgtau lagi, die ade sakit tulang belakang...aku pon dah cuakss pulak....bukan ape..dah lame die kene, mase form 3 tue....yang die nie pulak..xmo bgtau...mungkin die xnak aku risau kot pasal die...sbb tu die mendiamkan diri...

Tapi, aku x suke la die berahsie mcm nie kat aku..yelah, aku takut, kalo bende2 nie serius...dan boleh membawa maut, aku xnak la kehilangan die..die la satu2nye sahabat aku di dunia dan akhirat....yang aku sayang...dielah tempat mengadu, berlawak jenaka...kalo tnpa die..sape lagi ? aku ade jugak kwn2 yang lain..tapi berbeza ngan die nie....sbb time aku susah, duka dan kecewa, die la selalu disisi ku...x penah lekang pon....klo aku ade masalah, die la selalu bg nasihat dan guide kat aku...bg aku semangat walau apa jua keadaan yg menimpa kat aku... Kalo die x de,,,hidup aku kosong, sunyi.....

Tapi, aku sangat bersyukur kepada tuhan sbb Die pnjangkan umur sahabat ku... Setelah di check up, di x-ray....alhamdulillah, x ade ape2 pon effect kat die..cume ade kesan lebam skit jer...sbb die nie lasak, and then jatuh...sbb tue belakang die sakit2....Bile dengar je die boleh balik..perghh..lega betul aku...boleh la aku bersmack ngan die lagi..hahahhaha.... :PP




p/s : jangan terlalu lasak sgt kpd kaum2 hawa....sebab nanti terlebih lasak nti ,mule la sakit2.....ish3...

0 kaki komen

Klik Sini Untuk Komen