Beautiful Blogger Award

Huh?? apa? biar betul ni...macam tak percaye je apa yang aku dapat ni..eh eh tetibe je kan kan..haha..
Terharu pulak rasanya bile mendapat award yang sememangnye tak pernah dapat award langsung..

Tapi nak dipikrkan balik, Beautiful Blogger Award, hum jap jap..cantik ke blog aku nie ek?? aku tengok macam biase saje...
huhu..tak kisah lah orang dah bagi terime je lah kan..karang tak terima kata apa pulak..oh no tak nak tak nakk..huhu




jeng jen jenggggg!!!
ini lah dia, sebuah award yang ku terima

hehe~~~~

Dah dapat award ni kena la jawab soalan-soalan yang diberikan, kalau main ambik sesaja tak boleh jugak, okay saya akan menjalankan tugas saya ek....ehem2 (batuk kecik)



Thanks the person who gave you this award & link them
oh ye, syukran la sesangat kat cik hanis kerana sudi mentag saya, x sangka anda memang baik hati, uuu cediy plak..huhu.. *rasa macam femes plak..hakhak


Spread the award to 15 bloggers who you like & you think their blogs are awesome!
erm, baiklah, aku rasa ada kot blogger-blogger yang aku suka jadi sebagai penghargaan aku, aku akan tag mereka supaya mereka akan ingat aku sampai bila-bila..Insyaallah..hehe :)

mirra

asy

maya

keen

Mama yuyu yoyet

ellen

ezan

anastasyea

shakina

fadxieza

elyana

chokilala

alia faizal

miera blog

deya



Tell 7 hell things about yourself?
ok, perkara "JAHAT" ek maksudnya?? hum apa perkara jahat yang sememangya ada pada diri aku ek ek?? oh ye, ada ada :-

1- Aku dah dilahirkan sebagai seorang yang suka perli-perli manusia mahupun haiwan, kalau ada benda yang tak kena je pada mata aku ni, mula la aku akan perli macam-macam, perli sana perli sini sampaikan mak dengan ayah aku, adik-adik aku cakap ''sudah-sudah la perli-perli 2, ko 2 bukan nye baik sangat pon'' hahaha...lantaklah janji aku puas bila perli orang.

2- Setiap kali waktu makan, akulah orang pertama yang memulakan dulu makan makanan lauk yang aku rasa cantik di mata aku, lebih-lebih lagi kalau sedap... sampai lauk yang aku makan tinggal separuh..haha..kesian mereka sebab tak sempat nak merasa lauk tersebut..haha

3- Kalau aku bersama dengan kawan-kawan aku, aku ni suka menyakat sikit, kalau dorang terleka sikit pasti aku terperanjatkan dorang macam 'HOI'..mula la dorang terkejut..ada sorang kawan aku sampai sound-sound atau maki aku..hahaha, aku tak kisah kalau dorang sound atau maki aku pun...janji aku happy bile nampak muka dorang cuak..haha..Rasa best kot buat macam tu.. :P

3- Satu perkara yang selama ini tak ada sapa atau tak ada sorang pun yang tahu aku ini sebenarnya kalau mandi setiap 1 kali sehari kalau waktu cuti kerja atau cuti umum aku akan mandi...hahahha...memang mak aku, adik-adik aku cakap aku nie pemalas tapi entahlah, kalau tak ada aktiviti kat luar mesti sekali sehari aja aku akan mandi...hahaha...teruk kan..haha

4- Aku kadang-kadang kalau bercakap mesti ada sikit laser kot, entahlah memang dah macam tu sifat aku, benda ni luar jangkaan juga tapi kalau di control mungkin tak akan cakap macam tu kan..kawan-kawan aku sendiri kata, aku kalau bercakap tak geti nak berlapis, ada je word yang menyinggung perasaan orang..tapi aku sedar, aku tak sepatutnya cakap tak berlapis sebab aku pikir aku ni perempuan so tidak manis kalau orang-orang tua dengar..

5- Benda yang selalu akan jadi mangsa aku time aku boring ialah, microfon...hahaha.. tak kira siang atau malam, aku akan melalak sepenuh jiwa dan hati aku bile aku didalam keboringan.. aku akan pasang lagu kesukaan aku itu dengan volum yang kuat dan high kan volum bass biar aku rasa satu rumah berdengung...baru gempak...Salah satu kesukaan aku ialah menyanyi... kalau ada sapa-sapa yang invite aku karaoke, of coz aku akan ikut, malah kalau ada kawan aku ajak berkaraoke pon aku akan ikut, kalau time itu aku penat bekerja, secara automatik semangat nak karaoke datang secara tiba-tiba...hahaha.. Itulah aku...

6- Kawan-kawan aku sering kata aku ini 'jahat', hah?? kenapa? nak tahu sebab? ha sebab nye setiap kali kalau aku ajak mereka keluar contohnya pada hari ini la kan, aku mesti mengcancelkan di saat-saat akhir..hahaha..bukan apa, time itu kalau aku sudah rasa malas atau kepenatan mana lah larat nak keluar..kalau paksa pun tak guna jugak sebab nampak sangat aku ni muka penat, so tak syok pulak nanti kan...orang tengah bergumbira, aku pula kepenatan dengan muka mengantuknya..huhu.. Jadi kalau mereka rasa tak puas hati mereka sound direct aje kat aku dan aku jenis terima luahan rasa hati mereka.. sebagai tanda maaf, aku akan buat suprise kat mereka dengan membeli barangan kesukaan mereka...*wink

7- Kalau jalan-jalan kat sebuah mall, aku memang suka tengok barang-barang yang menarik perhatian aku contohnya, gelang, rantai, kasut, baju dan seluar, jam tangan, make up dan aksoseri rambut....dan aku ni pula suka mengtest barang tersebut...kalau baju yang berlipat aku akan buka sampai nampak keseluruhan baju itu, kalau ada promoter baru melipat baju-baju itu, aku akan bukak balik biar dia rasa fedup..hahahaha..aku nak tengok jugak kalau-kalau baju yang dia lipat tu cantik ke tidak kan?? kalau aku rasa tak lawa aku biarkan aje lah..huhuhu.. kalau rasa cantik dan padan dengan badan aku, baru aku beli....hehehe....kesian pulak kat promoter tu....kena lipat balik baju-baju tu..hahaha..padan muka dia....dah tugas dia kan kan? kira aku bagi dia kerja jugak tu...nanti tak ada kerja bos dia bising pulak kan kan?? haha..


erm dah?? habis dah soklan die ker?? aiseh ingat baru nak jawab lagi kan kan..tapi soklan die cakap 7 perkara je, karang lebih-lebih kena reject pulak..hehehehe..
apa-apa pun thanks bangat kat cik hanis kerana tag saya kat award..
lurve u ketat ketat la dear..hikhik



4 kaki komen

NuSaNa NoSa 91 said...

wahhhh~ thanx yep nana.. nnti keen wat.. thanx a lot tau! terharu!! T___T

Amirrah Zawani said...

thanx sudi tag sy..
ada masa sy wat k :)

chokilala said...

hehe. ada lagi ye orang main award ni. dulu ramai main, lepas tu stop kejap :P

terima kasih sebab sudi bagi. kalau ada award betul-betul lagi best. boleh buat ucapan macam menang ABP. hoho. once again, thanks. it's the thought that counts. semoga blog awak semakin sukses. hehe :)

deya. said...

ehehehe..thanx nana:)

Klik Sini Untuk Komen