happy suda kenyang

Thursday
11:40 pm



Cartoons Myspace Comments Nyum-nyum.. sedap jugak erk makan mee segera maggie tadi. Lapar punya pasal semua sedap kan, bet0l tak?? hehe...
Kadang-kadang bila sudah rasa malas, perkara yang terpikir di kepala otak aku ialah mee maggie..ya mee maggie..ulang lagi...mee maggiee...haha :P
Adoy, lantak la asalkan dapat makan sudah, tak ada lah rasa kelaparan je.
Nyenyak jugak tido kan? ehhe..
Erm, apa lagi ek? haih sudah tak ada idea di saat -saat waktu macam ni..
Diluar angin bertiup agak kuat jugak...
sebab tadi baru lepas hujan renyai-renyai...uu sangat sejuk di buatnya.
Rasa macam angin peluk tubuh aku sampai ke tulang jer..uu..
mana selimut nih?? haaaaa, itu dia.....aaa baru rasa hangat sedikit...hehe

Ok lah, mata sudah mengantuk...um esok-esok je lah update lagi cerita....
Bye-bye,


0 kaki komen

Klik Sini Untuk Komen