Pirates of the Caribbean 4

Salam semua, korang pe kaba? sihat? baguslah yang mana tak sihat sebab demam ke selsema ke cepat2lah makan ubat yer..
Hari nie aku nak cita sikit pasal movie yang bakal ditayangkan tak lama lagi pada 20 mei 2010..fuh lama beb, kematu kot nak tunggu cita baru pirates of the caribbean 4 tu..

Aku ade tertengok trailer cita tuh, fuh gempak doh, jalan cita pon dah menarik bagi aku,
lagi membuatkan aku tak sabar-sabar nak tengok cerita tuh.
Kalau korang ada pernah tengok movie-movie pirates of caribbean nie, cita yang baru ni adalah kesinambungan cita2 nya yang lama, yang dulu-dulu pon best gak, ada yang kelaka
yelah watak Johny Deep always kelaka..haha.

kat bawah nie aku nak share kat korang trailer movie tersebut, aku harap korang pon teruja macam aku gak ye..ahakss






untuk kesan yang drastik, speaker anda mesti ada bass untuk kepuasan maksimun


Nota kaki : lepas nie nak kumpul duit bebanyak bia sampai bukit sbb nak tengok cita tu

1 kaki komen

nub said...

nice!! ceqq mmg suka cita ni..trilogy suma den da layan..perhh lau memembe x paham,den laa tukang mencerita..bhabhaha

Klik Sini Untuk Komen