Maharaja Lawak

Assalamualaikum and peace be upon you all


Lame sudah aku tak post entry yang baru, yelah asyik bz je dengan kerja, sampai xda masa nak update.



Ok lah, hari ni nak cerita sikit pasal reality show kat astro prima and astro warna iaitu, Maharaja Lawak, korang mesti dah pernah tengok Raja Lawak kan, betul tak? ha yang ini peserta-peserta yang menang Raja Lawak 1 hingga 5, korang ingat lagi siapa ? tak ingat tak pe.. biar aku senaraikan nya ek.



1- Jozan
2- Nabil
3- Balas
4- XN3
5- Jambu
6- Alex
7- R2
8- Jihan
9- Wai
10- Man
11- Sepah
12- Amir

Kali ini mereka akan bertanding untuk merebut gelaran Maharaja Lawak serta hadiah wang sebanyak RM300,000, perghhh, gila kentang la wehh, banyak tu, macam-macam boleh di beli kan dengan duit banyak macam 2...jealous mak heh! :P

Tadi ( 10.00 malam, 1 april) ada la aku tengok dari mula sampai la habis, memang best persembahan mereka, tapi paling yang best and sangat kelakar ialah group balas, jozan, nabil and r2, sangat kelakar la weh..hehe. tahniah untuk mereka kerana berjaya buat aku ketawa terbahak-bahak..




Aku tak pasti la siapa yang menang dalam Maharaja Lawak nie, kalau aku lah kan aku nak pilih kumpulan balas yang menang...yelah cara mereka buat persembahan sangat kemas, ada unsur-unsur komedi yang boleh menghiburkan semua golongan...

Group jozan pon tak kurang hebatnya, lawak mereka sangat bersahaja dan mencuit hati. Johan memang pandai membuat lawak kan? zizan pon apa kurangnye, suka tengok dia tadi..hehe

Nabil, pergh, lawak dia tadi memang sangat kelakar dan cara persembahan sangat menarik minat aku weh, konon nya dia menjual satu tali pinggang keledar katanya tapi banyak function nya, ada dua kalendar dia sangkut kat kiri dan kanan pinggang konon-konon boleh cover malu kalau nak kencing kat high way katanya..hahaha..pergh...tak boleh bla la dia tu.

Apa-apa pon aku harap salah satu dari kumpulan yang aku minat tu menang la dalam pertandingan nih... oh ye, aku kesian kat amir sebab tak ada sape pon yang gelak masa dia wat lawak..haha..dia jugak dapat undian paling rendah...kesian...

Chayok-chayok you alls :)

0 kaki komen

Klik Sini Untuk Komen