Sayang kat kau lah inciks Harimau!!

Assalamualaikum semua

Pejam, celik, celik pejam, celik pejam umat islam telah berpuasa sehingga hari yang ke-21 .
Rasa sedih pulak bila bulan Ramadhan nie nak tiba ke penghujungnya. . oh sedih bukan kepalang.

Nak buat macam mana, harap-harap segala amalanku diterima oleh-Nya . Aminnnnnn. ^^

ok, berbalik pada tajuk entri saya diatas, saya sungguh sungguh terharu kepada incik harimau saya sebabbbbbbbb...diaaaaaaa...... ngeeeeeee...... *buat muke senyum yg bajet cute


nak tau sebab pe ? sebab dieee bagi duit gaji saya awal dari kawan sekerja saya yang lain....muahahhaha...shukenyeee..


Incik Harimau yang saya maksudkan itu ialah MAYBANK....hhehehhe

kadang heran gak sebab saya je yang dapat gaji dulu, yang dorang-dorang semua tu lambat.... sebab ada yang gune bank Islam, BSN, Public bank....

huhuhuhu...thanks incik harimau kerana telah membuat hatiku berbunga-bunga sama kau!! nanti aku banje k0 makan cokolat emas nak ? hahaha :D





notakaki : best kalau tiap-tiap bulan dapat gaji awal kan ?

4 kaki komen

gnesop.com said...

wah.. encik harimau tu mmg bagus.. :)
kalau syarikat pakai maybank, mmg cepat..
suka dgn maybank sbb servis bagus.. :)

dah gaji? boleh belanja nasi ayam.. ahaha

tomatokering :) said...

wahhhhhhhh boleh belnja kita ni . lalalal ;p

najihah sahami said...

hahhaa...nak pinjam encik harimau boleh?

Yann Mazian said...

kekeke..igtkan incik harimau mane lah td..hihi..
btw, berurusan ngn mybank mmg cepat dan mudah. :)

Klik Sini Untuk Komen