Selamat Hari Raya Aidilfitri 2011


Assalamualaikum readers ^^

Setelah berpenat puasa menahan diri dari makan,minum,ngumpat,isap rokok *bagi yang lelaki, nengok benda-2 yang bukan-2 , kini kita dah pon menyambut hari raya...yeayyyyyyyyyyyyyy sonok nye wehh.. kejap je aku rasa bila puasa bagai nak rak tuh..hahaha..ayat :P ...pejam celik celik pejam celik , dah pon nak sambut raya kan....kejap kan? haha..kang kasi sampai 60 pul0h bulan bawu padan ngan muka haku..hahahaa..oh namohhhh namohhh!! :D






Di kesempatan ini aku nak mintak maaf kepada semua kengkawan blogger aku tak kira tua muda akak apak amak abang adik ka harap di bulan syawal yang mulia ini korang semua ampunkanlah dosa-2 ku ni...yelah cakap kadang main lepas je, kadang mengarut ke hape ke kan...atau kadang wat korang terguris dengan cara aku menulis ni ke atau terpekik terlalak terlolong ke..sowyyyy yeee akak abang apak amak adik yeee.... hehehhehee :P.....kira 0-0 tau tauu :P


Pelita dipasang pelengkap suasana,
Ketupat dan lemang janganlah dilupa,

Semoga syawal diberkati oleh-Nya,
Pastinya aidilfitri bertambah ceria.



Dengan itu Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin dan Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-54 tahun !! happy Merdeka Raya !! ^_^





notakaki : berhati-hati dijalan raya, ingatlah orang yang tersayang bagi mereka yang dalam perjalanan menuju ke kampung masing-2 !

3 kaki komen

| xDer | said...

main mercun jgn sampai lupa diri.. selamat menyambut Aidil-Fitri :)

sop said...

selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir batin nana

Lya cumel said...

selamat hari raya gak.. :D

Klik Sini Untuk Komen