UFO kat Switzerland ?? betol ke ?

Assalamualaikum All

Nie, ada cerita sikit nak khabar kan kat korang-korang semua , kalau dah tau tu, tak mengapalah , tapi yang belom tu , mai sini dok dekat-dekat sikit , ada la aku dengar cerita yang kat Switzerland ada UFO lalu. . Haaa ? betul ke ade UFO ? dorang tak detect ke benda tu ek ?



Kat bawah nie ada bukti yang penampakkan UFO tersebut





jadi korang rasa betul ke cerita ni ? atau dibuat-buat ?

Wallahualam



p/s : kat malaysia kalau ada UFO mesti kecoh dah..haha

0 kaki komen

Klik Sini Untuk Komen