Impian #5 : SPONTANEOUS THURSDAY


#teringin nak ada satu menatang nih .
hemsem dan segak bergaya di sukai ramai.
lebih hemsem kalau awak bagi satu kat saya. :P

21 kaki komen

.: iEyLa :. said...

wah..nk jugak..hihi

afzalsukasuki said...

antara menatang tu ngn den..mano laie emsem?hahaha

sop said...

sapa yg hensom tu nak bagi.. hahaha

JIJI YU said...

ape tu weyhhh

teha said...

sy pon nk jugak ! hahaha !

Alep Lembhin said...

beli jek..mmg best...xbest dia bila xdpt edit n pkai filem la...huhuu..

My Life's Journey said...

Umi nak bagi .. tapi gambor kamera ni jer hahaha. Jahat umi .. umi doakan nana akan dapat suatu hari nanti ..chak!

amy syahirah said...

HAHA ! comel nie "lebih hemsem kalau awak bagi satu kat saya. :P" hamboiii . cantik nye sis =)

syahirooAhmad said...

na, holga tu ape??? siyes. dah dua kali gua jumpa entri ni..

miratun madihah said...

nak jugak yang ni,tolong hadiahkan untuk kita yang comel ni, kehkeh

Rara. said...

Rara pon nak jugak, hehe! Kalo ada sesapa nak bagi kat nana, boleh la bagi kat rara sekali :)

zulhilmi tempoyak said...

hmmm...hadiah utk sy mn..???wuaaa

A Crack Mirror said...

cer citer apa yg best sgt mender hensem kat atas tu..ahahaha~

nana!!! rindu awak jugak lah... seyes cam da lama sgt tak jejak kat sini....adoh2..so sowi k..

Heidi Shafiq said...

aku dah masukkan RM10ribu dlm akaun ko.. esok gi la beli ok.. :D

Aduka said...

kamera pkai filem ke?
cam klasik je.
hehehehe.

My Life's Journey said...

Mat pagi nana .. mane nana nie ..tak sabo umi nak bace entri baru nana :)

Mohd Izzar said...

kamera holga? hmm..beli la dslr tros. hahhaha

nur said...

BAGILAH KAT SAYA SATU DEAR.. (WAT MUKE COMEL)

♥ Elin ♥ said...

mmg kacak klu bg fre kan. :)

sYabiebieY haLym said...

alololoooo..shoomel nya menatang tuhh..hikhikk..

Run Away said...

lor...menda tu owg pangey menantang uper nyer....hek...;d

Klik Sini Untuk Komen