KARAK BERHANTU


Assalamualaikum,
tak jawab dosaaaa, dah jawab, saaaaaayaaanggg korang..hikhiks



Lama bebeno tak hapdate kat entry nih.
Pasai tijew yang menyelubungi ku sejak duamenjak nih. haiya.

Windu tak kat i ? kalau windu angkat dagu skg! *tetibe

Entry kali nie nak cita sikit pasai kawasan yang memang digeruni para2 pengguna jalan raya,

almaklumlah sejak filem karak keluar hari tuh, ada lah segelintir mak jemah, pak james rasa ngeri dan ngerun nak lalu kawasan tuh. kata mereka ''berdiri bulu kaki tau jahhh oii!''.


Bukan sahaja mereka je yang rasa sebegitu, malah, artis2 kita atau pelakon2 kita juga terkena nasib yang sama, yang lebih parah jika kemalangan di kawasan itu.

Terbaru yang kita dapat berita tentang kemalangan di kawasan karak ialah pelakon yang memang kita minati iaitu Iqram Dinzly dengan pasangannya Fouziah Gous. Dengar cerita mereka ontheway nak ke karnival amal syawal anjuran NSTP kat Bangsar, abih kalau dah excident macam tuh, tak dapek la nak pegi.


Yang jadi mangsa kemalangan ialah kereta kesayangan si Iqram, nama manja kereta beliau tu namanya Bumblebee, habih remuk kereta die ..


Nasib baik mereka okay dan selamat. yang tak selamat si bumblebee..cian dia cacat seumur hidupnya.




p/s : kalau dah telajak sampai kat kawasan karak nie, wajib baca surah al-quran yang korang tau kehh .

15 kaki komen

Chuu Muqhlis said...

alaa, ikram byk duet g bli kete lain je hahaha

~+aSma dAud+~ said...

jadi mmg betoi la crita karak tu..seram mak..hahhaha

aisya said...

cerita karak tak pernah tengok.. kawasan karak pun tak pernah lalu.. hehe

Rara. said...

memang betoi2 berhantu eh jalan tu? tak sure penah lalu atau tak. kesian kan kat iqram tu. hehe.

aleen aiden said...

uish,teruk gak gayanye kete die.hu3

miratun madihah said...

kita pernah sekali je lalu situ,mak ai seram kalau lalu memalam.

Run Away said...

memang kawasan tu selalu kemalangan....mcm ada sesuatu jew...

Run Away said...

tempat ni memang selalu kemalangan kan...bahaya tu mcm ada sesuatu jew,,,;d

sop said...

kecian..
abis bumblebee

zulhilmi.tempoyak said...

awk...

awk hati2 tau...

jarang lalu karak sgt...

wahhh...tb2 rs sweet...hhahaha

hafrawiey ozakawa said...

best ke citer nh??nmpk seram jerk....takut gitu

teha said...

teruk nyee kete tu xcident !

モハマヅ ブッカリ said...

hmmmm...pg carnival try la pg masjid or surau ke..xde lah gangguan..niat perlu ikhlas..aisehhh..mcm ustz plak kehkehkeh...

Hanis Azla said...

Alhamdulilah mereka tak apa2.. tp kereta teruk juga..

ucha said...

syo la bumbleb dia x berubah jadi trnsfomer lak:)

Klik Sini Untuk Komen