KAU VAMPIRE!! PERGI JAUH-JAUH!!! #2 SPONTANEOUS THURSDAY

Assalamualaikum readers,

Happy tak beraya ? op coz heppy kan sebab korang banyak pat wet aya an an an ? *jeles
haku pulak ? satu jadah syiling pon tarak. untung haku kan? hahaha :D

Skang dah masok hari raya yang ke sepuloh syawal an an. Kejap je an an...annn..*sengal
apsal pulak banyak sangat an an nie ? agrrrr..dem !

Entry tok hari nie ialah kisah VAMPIRE yang tak sangat tak beradab menginap di motel percuma. Motel yang aku maksudkan ialah rumah aku lar. cisssssss....

Geram gilababon betul aku kat beliau, mana taknya, tengah sedap aku tid0q tadi, beliau sedap-sedap pulak mencekik darah aku! kalau ye pon ko nak beraya, bagi salam la dulu, cakap nak beraya ke..tak bley ka cik ?




menci ar..menci..menci..menciii!! habis merah kaki aku ni tau dakkk!! demmmm!!




notakaki : selalulah pasang perangkap nyamuk untuk keselamatan anda.

5 kaki komen

Mohd Izzar said...

haha..
ingat vampire mna la tadi tu...
pasng la penghalau nyamuk..hehe

eira wazir said...

hha. that vampire nyamuk rupenya.. ingat apa laa.. hhu.

モハマヅ ブッカリ said...

hahah..OMG...darah manis tu

モハマヅ ブッカリ said...

alah buat amal jaraiah siket..xkan xbole kot...ngeee :D

Chuu Muqhlis said...

lor ingt vapire mane la, klu vampire edward gtwu laju2 yek hehe

Klik Sini Untuk Komen