Kelahiran video bongsu yang comel #1 SPONTANEOUS THURSDAY

Salam semua,
Taqaballahu minna waminkum,
atau Selamat Hari Raya Aidilfitri.



Tadi baru je mengupdate video untuk keluaran khas untuk hari raya, yelah dorang sibuk-sibuk nak buat video tentang perasaan menyambut hari raya kat youtube, haku pon nak jugak. elehh lantak la nak cakap aku nie poyo ke hape ke ada aku kisah? muahahaha.. janji akaun aku suka hati aku lah.... :D

sudi-sudikan lah menonton ya adik-adik comel abang-abang hemsem kakak-kakak gojes mojes ye,
dah tonton harap komen kutuk atau hapa-hapa je lah, lantak korang la, aku tak kisah..muahahaha !


tekan pause untuk kepuasan maksimum semasa menontonnya semula.

6 kaki komen

iszieylyanziy said...

wah,,tekan pause and play balik eh?ngee :P selamat hari raya!

Chuu Muqhlis said...

hahaha rock gak nana ni rupenye :D
alolo~ sian 2 hari je cuti., xpe next year mintak cuti banyak2 sikit eh ^^~

sop said...

wah.. buat video plak.. nice :)

Nizam Ijam said...

wah..beraya sakan :D

hafrawiey ozakawa said...

selamat ary raye....nice vlog..k.nana: entry for merdeka gitu???k.nana.....
nak promoted sikit...

http://hafrawiegeek.blogspot.com/.

.mne gadget follow k.nana yg duk kat atas sekali tub(header).hilang erk??same la...klo nk gadget tuh balik mcm mne???..hope fully.u coment back at my blog as answer that question okeh!!!

hafrawiey ozakawa said...

k.nana:bkn gadget follower but gadget yg atas sekalli....untuk org tekan tuh.."follow"

Klik Sini Untuk Komen