LUCAH-- !

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Sila jawab, kalau tak jawab DOSA, kalau dah jawab SAYANGG lah!! *gedik

Entry kali ni nak, haku nak kasi korang kayan ja cerita kat bawah nih!!
Versi LUCAH kot. muahaha! hentah lah.. korang nilai ar sendiri keh.



Malam Minggu.....Pasangan couple iaitu boboy kerumah gegurlnya....

Boboy : "ayang, b ada sesuatu nih''
Gegurl : "apa nye..??"
Boboy : "tapi boleh tak kitew masok bilik dlu..?"
Gegurl : "boleh je." (sambil senyum kambing)





Kat Bilik
Boboy : "bleh tutup pintu tak ayang..??"
Gegurl : "boleh, kjap ye.."
Boboy : "err kunci sekali ler??"
Gegurl : "ok.."
Boboy : "er yang, tutup sekali tingkap lah bleh?"
Gegurl : "eeee..ok!! ( sedikit marah)"
Boboy : "alamak , silaulah lampu, yang tutup lampu bleh ? ( sambil kenyit mata)"
Gegurl : "adoiii,,,yelahh"





After lampu padam
Boboy : "haaa, nak tau dak apa yang b nak bg sesuatu tuh??"
Gegurl : "nak2, apa dia ( hati neves kejap)"
Boboy : "meh sini meh, ayang pegang dulu tangan b ni"
Gegurl : "apa nye b? x sabar dah nih"
Boboy : "haaa nampak tak , jam tangan b boleh nyala arr....power dak?? ayang hade?
Gegurl: @#$@#$!!!!!>>


============================




p/s : kompom korang pikir lain ye dak, kuning betol pale hotak korang..ish ish ish

12 kaki komen

sop said...

Pernah baca ceritw lucah ni dulu (zaman hang tuah) hahahaha

Mohd Izzar said...

tak poonn. hahah!
da penah bca ney ini cerita. hehe.
ish3. cik nana ney, nakal jgk. haha

miratun madihah said...

haha,kita tak pikir kuning,kita pikir biru :D

roha said...

Dah macam2 versi dah citer neh...

Aduka said...

dah penah baca. nice la sape yg create cite ni.
XD

Run Away said...

sy tak tecik tak tahu apa2..kahkah....;d

El Yana said...

haha.lawaknya

My Life's Journey said...

Hahaha nakalnya nana nie ..suspen je tau :)

ekabukanmakcikkau. said...

aku penah baca citer ni tapi ayah dia cakap kat anak dia muahahaha aku ingat kali ni ending dia lain ghupenye tetap mengkencingkan aku jugak. erghhh

nuruashia ♥ said...

muahahhaha..bikin suspen jerlaahhh

aiman fanboy k-pop said...

huuhuu....entry yg lucu sgat2......pandai kenakan org ye?^^

モハマヅ ブッカリ said...

hahaha..astaga..!!! iye je nk cite mcm lucah...hahha

Klik Sini Untuk Komen