Symptom Penyakit Gila

Salam,

Jangan peliks
Jangan heran
Jangan cakap ''haaa?''

Sebabnye, memang gini la aku kalau penyakit gila dah nak datang
So korang jangan layankan sangat aku, wat derk je.
Nanti tak pasal-2 ada yang kena makan satgi.

Almaklumlah
dah sewel memang cengini


Ayat semua terabor.
Macam hapa ntah


Sekejap kekiri
Sekejap kekanan
Sekejap ketengah.


Nasib baik tak boleh kebelakang
Kalau tak dah buat dah.
Pedulik hapa aku.


Jangan marah
nanti aku nanges kangg.. T______T


Hapa ? korang kata aku sengal ?
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!
memang pon.
Sengal yang tahapgaban dah nie!


k,bye!




p/s : sory . tengah sengugut. bulan tengah mengambang. memang jadi cenggini...

14 kaki komen

miratun madihah said...

ekekekek bulan mengambang rupanya

teha said...

hahaha ! biase laa tu.. bile senggugut , mmg jadik sengal sikit.. hehe

Rara. said...

aadesh. kesian laa kau ni, sengugut sampai senget2, nasib baeklah aku baca tak jadi senget. muahaha. takpa, semuga cepat sembuh sengugut itu, okaih!

Mohd Izzar said...

entry pulak yg jd mangsa.. hahaha!

zureen said...

haha. senggugut memang macam ni eh?

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

baik! ahaha! :)

A Crack Mirror said...

ahahah...lawak a nana..
sekali sekala layang penyakit gila..xpa kot..kan2??

kalau blog ni macam words.confirm semua style pun nana da letak.. to the front..to the back..hambek~ kah3.. takpa2..senggal2 cam ni saya suka... ;p

hafrawiey ozakawa said...

k.nana:knper jdi mcm nh??bentuk entry da sgt cntik..tp ayat tuh x betul sgt...kelakar betul la klo orp mengidap penyakit gini.hahahha...

aleen aiden said...

isk3..knape ke kiri ke kanan nih..kamu jaga diri baik2 ok.jgn biarkan ianye berleluasa.keh3 :P

syahirooAhmad said...

hahha...hang jangan macam2 nana.. mata gua dah jemm.. tak boleh bereenti ketengah. asyik kiri ke kanan jep.. :D

Alep Lembhin said...

apadia daaa...hahahahaha!

diana said...

tuam perut dengan air suam...
bubuh dalam bekas air tu..
letak pelan2 kat perut..:)

nazirulhazwan~ said...

best tak senggugut tu?:P

Run Away♥ said...

/salam kenal..dan slmt hari raya...;d

Klik Sini Untuk Komen