Wordless Wednesday #2: Cinta Budak Sekolah






notakaki : jauhilah perbuatan ini kerana sesunguhnya nabi tidak mengaku kita sebagai umatnya.

21 kaki komen

shida'R said...

uih...apekah? OMG OMG!

A Crack Mirror said...

uih~ betul2...nana xmo tiru diorg tau..xbaik2.. semoga mereka d beri petunjuk oleh NYA..

♥tiehanurfatiha♥◕ ‿‿ ◕♥ said...

erk!!!!!!

モハマヅ ブッカリ said...

astaga..dunia suda tua..

EnciK AxixOu said...

betol2 k memain 2??

Mohd Izzar said...

erkkkk?

Chuu Muqhlis said...

aww., comolot apekah XD

hafrawiey ozakawa said...

betul2.......saper2 yg ade feeling mcm nh.mnx di jauhkan...dangerous gitu.!!!!

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

halamak . terkejut mak nak . semmpott .

zulhilmi.tempoyak said...

awk....

awk x mcm ni kn...

sy br nk g minang awk ni...

;p

ShErA said...

ish3... macam ni pun ada...

syananoriza said...

ish ish ish . .

zulhilmi.tempoyak said...

seb bek normal...

bleh la hntr rombongan nnt..

haha

sitihanisahali said...

hhaha,risau awk ea org pikir awk mcm ni.

ishh.dasyat betol budak2 ni -.-

eira wazir said...

apalah nak jadi.. memalukan..

sop said...

ramai yg mula ke arah ini skrg..
apo nak jadi la

sYabiebieY haLym said...

eeeeeuuuuuu...geli la naaaa... takmo nengok takmoooo....

~Nana 귀여운~ said...

sYabiebieY = huhuhu..tutp mata kehh :P

ayuna ayuni.. said...

omaigod...!!!

tiba2 aku geli nak mati~~~

hahaha...

Cik ira said...

apekah ini.. uisshhh..
macam2 budak ni..
dapat di ak luku kepala sorang2 ni

Lieyana Ahmad said...

hamboih !! melampau . tp yg bertudung hitam tu nmpk badan dia mcm laki je, tp bertudung . haha

Klik Sini Untuk Komen