Wordless Wednesday #3 : Opocott!


Assalamualaikum semua,

sory sory sory sory sebab lambat hapdate post.
Ala, paham-2 jelah bila time bulan mengambang rasa takde mood nak menaip. leceh bak kata mak haku.

Ada satu gamba nih, curi dari encik google..
kelakau gila pon hada.
terkejot pon hada.

korang usha kat bawaH nih !


















tanjat gegurl tau.
hapa mende nih ? wat lawak sarkas ke hapa ?





p/s : ajak kengkawan korang dan dapatkan rewards hebat kat SINI

11 kaki komen

A Crack Mirror said...

wahahaa...
diorg ni ngah wat rehearsal ni... besok tu ada audition sarkas... nampak?? semangat kan belatih sampai ke tgh malam..ahahahah!

Mohd Izzar said...

uik...ini pon aku terkejut jgk..

~+aSma dAud+~ said...

lembu nk belajar buat menara la tuh..hikhikhik

zureen said...

haha.. asal leh macam tu? hahha!

MataHati @ MH said...

formasi apa yg kambing tu cuba buat ekk?

nuruashia ♥ said...

hahaha...hantu ke ape tu??

Hanis Azla said...

akak pun tersenggih lebar tgk gambar tu.. he..he.. klu buat show utk merdeka pun mmg menarik ni.. ha..ha..

モハマヅ ブッカリ said...

hmmm...sush nk explain ape motif binatang tuh haha

Mr.B[e]ave[R] said...

haha..seram kot kalo jumpe ni..memang x mau toleh belakang dah kalo gini

nazirulhazwan~ said...

pengsan jap

aleen aiden said...

woahh slalu tukar header ke?terernye die buat header..haishh :)

Klik Sini Untuk Komen