Wordless Wednesday #4 : Baju Kahwin Memey RM7.2 Juta ?!

Assalamualaikum semua,
salam 1 Malaysia.



Jom layan gamba dulu keh.....
































Norman, bakal suami memey pom segak begaye jugak pew. . wuek!



Bapak mahal gilew baju die weh!!

Pelakon Memey Suhaiza akan memakai gaun bertatah mutiara lengkap dengan set barang kemas dan kasut yang kesemuanya bernilai RM7.2 juta pada majlis persandingannya dengan Norman Hakim di Crowne Plaza Mutiara di sini, 28 September ini. Sumber


Gambar : Annas, Annas blog




p/s : teringin gak nak orang sponser baju kahwin yang juta-an cengitu....hikhiks

11 kaki komen

Ratu Lissa said...

kalau saya beli je tak kisah lah mahal ke tidak. tapi kalau sampai 7.2 juta, tak mampu lah,..haha.. asalkan cantik :)

Azhafizah[フィザ] said...

homaiiiii..tak menahan rege baju tu..duet banyak takpelah..

Anyyss Shuhaimi said...

ada yg nak sponsor,boleh la..nak beli sdri,perghhh..jgn harap la..

miratun madihah said...

mak aii, bapak mahal gila aiseymeennn

Rara. said...

nampak macam biasa saja kan? tapi mahal gilaaaaa! haihh!

aisya said...

tak suke sangat memey ni.. huhu

yen(toka ziizokukuto) said...

hahah dulu,,,nafi nafi,,,sekali gaun 7.2 juta tu ehehehhe :) cinta bonar ni

Mohd Izzar said...

giler kentang. hohoho.
tapi, sponsor kn? hehehe

Iwanski said...

awk..! thanx sgt sudi2 visit my blog... siap jadi followers lagi... thanx again...

Run Away said...

membazir jew....tak suka diaowg ni huhhhh....;p

efa nur said...

mmg sanagt membazir....

kite tgk sape yg kena..kahkahkah :D

TGGU DAN LIHAT SAMPAI BILE...
harap berkekalan laa kn..hehehee :p

Klik Sini Untuk Komen