Bila Rindu.......


Assalamualaikum
adik-2 manis, abang-2 ganteng ya


Maaf hari ini agak BLUR,

sibuk sana sini, sampai tiada waktu untuk mengupdate,

mengomen, menjejak, merapu, mengomel, memekak, melolong, melalak.

orang tua tua ada kata , meroyan ka engko ni ?

Eh, idok laa, masih waras lagi. bergetah lagi pala hotak nih ha.

x caya tanya ini budak ala-2 star wars. dia pasti tahu..haha


Kadang waktu sendirian memalam, sambil-2 garu badan yang miang, pintal-2 rerambut
yang bajet iklan syampoo rejoice <------kunun-2 lawa...tuihh!



mesti teringat kampung arwah nenek. yelah kampung ni best . macam-2 ada wa cakap lu!
cakap je apa, mesti hadoo. nak maen pondok-2 ? buleh jew.
nak maen masak-masak ? pom buleh jew.
nak maen ting-ting ? lagi la buleh.
nak maen kawen-kawen ? fuh, tak payah cakap, aku la org petama e-saited nak maen.
muahahahaah (gelak mcm pontianak)

Bila rindu , pasti aku balik kg menjenguk kampung arwah nenek aku walau rumah itu
tiada berpenghuni..... teringat kembali nostalgia terindah bersama nenek. gelak tawa dia.
masakan enak dan lazat dia. kemarahan dia. kasih sayang dia.

Ya Allah, rindu kat arwah nenek. walau aku kadang suka nyakat nenek dolu-dolu, nenek tak pernah sikit pon naik sawan. haha :P

Kadang aku yang naik sawan hadolah. siap periuk, kuali, senduk, sudip menari-nari dah kat atas kepala. tak cukup tuh kadang ada bantal, selimut bantal busuk, bantal pel0k habis aku mempedajalkan. huahuahua.

Jangan tak tahu, dolu-dolu aku nakal macam syait0nnirajimmm..
nasib baik arwah nenek penyab0 orangnyo..haha

Nenek. along rindu kat nenek. rindu ketat-ketat smaa kam00 nenek!

k lah. nak siapkan menaip surat.
surat apo? hadoolahhhhh....

kbai!





p/s : jelous pada orang-2 yang ada nenek. :(

10 kaki komen

syahirooAhmad said...

Kalau rindu.. sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah.. :)

Rara. said...

aku pun rindu kat tok aku weh ;(

hyz said...

sedekahkan al fatihah kalao rindu kat arwah nenek.. al fatihah

yen(toka ziizokukuto) said...

kak ,,jom maen kawin kawin,,heheheh

EpoLღKekunangpelangi said...

Untungla orang yang masih ada nenek datuk kat kampung, orang lain dah tak ada dah. kan?

Chuu Muqhlis said...

kite pon dah xde nenek :(

sis92 said...

sis dulu duduk membesar dengan atuk dan nenek ..mmg terasa sangat diorang dah takda sekarang :(
serius, sis masih tak dapat nk mesra dgn sebenar0benarnya dgn family..huhu:(

A Crack Mirror said...

yer a tu...sama a..asya pun notty gak ngan arwah nenek dulu...tapi mungkin tak senakal nana la kot..sbb nenek asya ada sikit garang... tu a kalau nak usik2 dia ta boleh lebey2..nnt kene marah..ahahaa~ al fatihah buat nenek nana n nenek asya..semoga mereka ditempatkan bersama2 org2 beriman.. insyallah.

sarah mohamad said...

haaaa . rindu kampung halamannnnn! heheh nana kampung dekat mana?

Run Away said...

sedekahkan al-fatihah ye...

Klik Sini Untuk Komen