Help ! minatang hijau serang kami!

Assalamualaikum semua
ibukk-ibuukk, bapakk-bapakk
seluruh blog..haha


Baru berapa hari tak jenguk blog aku nih , windu nak menghapdet menyelubungi
jari jemari ku yang agak comel ni. Ya, aku faham wahai jari-jari ku.
korang mesti dah miang-miang buluh kan nak menaip ? muahaha.


OK, let begin the story !

Satu hari, ada sorang member anto email kat aku , nak tergolak pon hado bila baca
email dia.

Dia ada tulis , ada sekor minatang nih tersesat . ntah mana ntah datang.
tetibe serang sesuka hatinya menyebabkan orang ramai cuak bagai nak pengsan doplohdua saat
sebentar. Agak panik sebentar disitu.

Korang semua nak tau minatang apa aku maksud kan ?

KLIK SINI

Lepas aku tengok gambar tuh terus ternganga kejap sebab kelaka!

ingat apa benda yang serang menyerang....rupanyaaaaaaaa....hampeh!



agak-agaknye kan, siapa tuan yang bela dia ek ?



p/s : karaoke lagu zaiton sameon punyalah power! abis suara ilang, demm!

6 kaki komen

yen(toka ziizokukuto) said...

untunglah,,karok kat family day,,,,huhuh,, :)

My Life's Journey said...

comelnya binatang hijau tu ..rasanya dapat tak kapal terbang tu terbang yer hihi

Chuu Muqhlis said...

lol! jadah dok atas flight tu -____-

Mohd Izzar said...

wat saspen je..hahhaha!

Rara. said...

uik, katak itu aku.

Run Away said...

suspenton jew sy tadi..ingat kan apa....;d

Klik Sini Untuk Komen