I'm Back To KILL YOU!

Assalamualaikum yu oll's
apa habaq ar korang semua nih ?
sehad2 belako ker?


weh, rindu pulak kat korang semua tau dakk,
aku rasa baru 3 hari je kot tak hapdate entry. Punya windu
tahapgaban! siyes weh, sejak tak hentak2 jari kat keyboard,
rase janggal...haha. mungkin sebab dah biasa taip menaip nih kan
so bile tak dapat nak menaip, ase pelik..hoh0.





Tajuk entry saja nak gempak kunun..wuek!

ok, saje je kot, sebab lame dah tak komen entry kowang sumua . ase windu tak terkinja..eh
silap tak terhingga<-------ayat mangang!

So lepas nie boleh hapdet macam biasak ar an an an!






Dan pada yu oll's sumua, korang memang best sebab, masih sayang kat haku dan masih windu kat haku walau haku wat derk je..hahahahaha :P <------gediks


Thanks korang, terharu haku sehh....sobsob (meleleh air idong). lobyuh!




p/s : letih jugak jadi assistant kindergarten nih! tapi wa happy woo :P

20 kaki komen

syahirooAhmad said...

rindu berbayar tu.. cepat.. singgit. penat berlakon. hahaha. gurau... kitorang rindu ikhlas.. hahahha. :)

Aduka said...

nak rindu jugak la..
bole?
=P

Eazy Izzuddin said...

update pun..hik2
rindu..
xD


Jom Join MyContest =) : Contest Annouced! Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin ?!

sop said...

harap x bz lagi lepas nih.. windu dengan komen nana kat blog sop.. gugugu

.:rizaL:. said...

hahaha..rindu jgk..btw, org pntai dalam ek? sy dkt lembah pntai :)

sitihanisahali said...

rindu dah lame x bw kat sini :)

hanaahmad said...

datang hari2 pun rindu juga tahu? :)

miratun madihah said...

eh nama saya ade lah,alamak maluuuuu :P

yen(toka ziizokukuto) said...

hahhaha,,,entry luahan hati,,,adik nak luahkan jugak boleh??hehehe

hamzah ian said...

rindu rinduan.. hehe

My Life's Journey said...

Hihi yeayyyy nana dah update .. mesti la kwn2 rindu gan nana, entri nana nie selalu lucu2 ..buat orang ketawa je. Lebih2 lagi kalau orang tu dlm duka lara ..ecehwah .. chak!

EpoLღKekunangpelangi said...

Oww.. nak kena rindu-rindu la ni? ceaa.. hehe ;p

Ijah EmoTemo said...

hihi mmg klu dh lama xupdate belog mesti timbul rasa rindu hikhik.

Izzaty Ishak said...

Oh saya rindu awak. Rindu saya tak? Hehe

Iwanski said...

rindu tanda sayang... =)

Rara. said...

wahaha! welcome back~ rindusamalu :)

aleen aiden said...

jgn nak main tikam2 sgt.ngeri!hu3

teha said...

haa ! hapdate akhirnye.. heheh

Run Away said...

i will kill u....hek...;d..ngat apa tadi beb...kahkah....;d

Mohd Izzar said...

ko tak rindu aku ke? hehehe

Klik Sini Untuk Komen