Jadi kanak-kanak ribena Ecok...YEAAYYY!


As'mualaikum,
tak jawab tanggung ar dosaaa,
dah jawab sayanggggg kat diaa..
hahaha :P


Yes , esok ada aktiviti untuk berjimba jimba bersama keluarge kat De Palma In Kuala Selangor. Hari keluarge kata bapakku.
mak aku pulak kata pamily day nokkksss .

Macam-macam aktiviti yang di anjurkan oleh pihak pengurusan tempat koje bappakku.

yelah mentang2 koje under TM an an an . asyukkk katakan. yang aku boleh paw kaw kaw la kawn..hahaha <----- anokharom punya pangai kan ?

Rase- rase nyew macam-macam aturcara ar yang depa buat ,

ade sukaneka ,

ade cabutan bertuah,

ade dinner buat BBQ lagi tuh.

dan part yang aku suka , -----------> KARAOKE!!!


Perghh! sila jeles ye korang semua !


Hari keluarga nie dorang buat 2 hari 1 malam, so kengkawan yang aku kasehi semua , sila
jaga pangai tau sepeninggalan aku takde kat umah nie! jangan nenoty sangat! nanti aku babab sengsorang jap lagi! pahamm dakk ?

Hari senin aku nanti aku BW korang and sergah shoutbox or chatbox kowang semua ye noksss.

k bai!





p/s : Astro x bayau lagik..mampuiss! tapi Astro best macam2 ada... Klik SINI

9 kaki komen

My Life's Journey said...

Nana ..best nya family day ..mcm2 aktiviti ada .. mesti comel nana nanti :)

Take care tau

syahirooAhmad said...

kuala selangor? erkk dekat ngan meru wehh. singgah umah aku. nantie aku bagitahu bakal mak mertua kau ni.. :D

yen(toka ziizokukuto) said...

hehehe,,,dekat je nih,,boleh lah stalk akak kat sana heheh

Rara. said...

dulu masa kecik, aku selalu join hari kuarge yg opis mak aku buat, sekarang dah besau, malehnye nak join.hehehe!


selamat berhari keluarga yee nana sayang :)

nuruashia ♥ said...

weeee~ ske laa tu dpt jd budak2 hohoho..

Run Away said...

wah...best ni..ada acara..cari gegula dalam tepung tak..hekhek....;d

Pondok Usang said...

bestnye family day! sesekali berkumpul.. mesti seronott...

hyz said...

berjimba2? apa maksud tu?

♥Aien Najwa♥ said...

wah family day lah paling seronok..jumpe semue orang..boley eratkan silaturrahim..(^___^)..

Klik Sini Untuk Komen