Kita Juara = Harimau Malaya

Assalamualaikum cemua
tak jawab doseee, dah jawab sayaaaaaaaaang diyew taww
hikhiikkk :P


Wahhh, akhirnya setelah menahan 'kesakitan' jantong, limpa, usus, paru-paru dan hati baru rasa lega daripada gejala-gejala tersebut.

Pasai pa ? alaaaaah dah orang-orang sawan dok teriak gol sana gol sini tuh la.


Sapa yang gol ? opcoz ar pasukan Harimau Malaya kite . . menang penalti 5-4 kalau tak silap.
sapa yang tak bangga. Aku pon dah naik sawan bile tengok dorang main.

Sampai mak bapak aku gelisah gundah gelana nengok aku jerit sana jerit sini. HAHA! terbaekk.









GARUDA INDONESIA ?


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

''gue sedih bangat pemain2 negara gue kalah sama harimau malaya...nyebelin tau ngaak!!''



Tahniah Harimau Malaya and u rock Fahmi coz selamatkan jaringan Gol kita...lop u tight tight ar..haha :P ...

Jom syaa banje minum coffee free jom..nyum-2 :P






p/s : suara jadi merdu tetibe , kengkawan call terus wat derk je. sms sudaaaaa....hahah terbaek.

4 kaki komen

My Life's Journey said...

Yahhh ini entri banyak bagus .. umi sangat suka ho .. :). Taniah buat pasukan harimau .. garuda sudah patah tengoknya hihi

ekabukanmakcikkau. said...

aku dah tahu dah mesia menang , tu sebab lah aku berani tgk match tu kalau tak jgn harap . kang tak pepasal aku nangis plak kang . nasib baik liverpool pon dapat belasah chelsea . wakakkakaka #harimaumuda #ynwa

Fara said...

Yeay!

Run Away said...

malaysia juara...yeahhh...;d

Klik Sini Untuk Komen