Membusy kan diri , oh miss you many many lah

Assalamualaikum readers ,
ala tomey-2 die jawab salam titwe nih..huhu :P

Haiya, semalam aa (khamis 10/11/2011) waa sulah (sudah) ketinggalan itu spontaneous thursday oo.. manyak(banyak) sedihh ohh !! tadapa , (tak mengapa) bukan matii oo..haha :P


sory sory, dah merapu plak tetibe.. sila abaikan :P

Start hari jumaat iaitu 11/11/2011, aku ada kursus pendidikan pra sekolah kat pekan batu.
hoihhh, sonok weh bakal jadi cikgu tadika nihh..haha :P

Pasni sibuk ar aku selama 3 hari. hum.. kepada korang-2 yang dah mengomen aku kat setiap
entry-2 aku...oohh makasih bebanyak dan maaf sekiranye tak dapat membalas yer..

Aku janji. lepas balik dari kursus, aku akan merajin-rajinkan diriku untuk balas jejak dan komen-2 korang yang super best tuh..haha terbaekkk ! :P



k itusaje bai !




p/s I : rindu kat kengkawan :(
p/s II : Sonok dapat angkat EOS550D haha :P

18 kaki komen

sis92 said...

oh ada kursus ye..

takpe2 take care ok :)

syahirooAhmad said...

wahhhhhh bakal cikgu~ bestnye.. gua ada gak pasang angan2 " seronoknye jadi cikgu, leh buli or belasah budak2..."

cita-cita lak pilot.. tapi dalam kelas asyik tido.. pilot basikal je la nampaknye...

didik anak bangsa betul2 tau.. :)

My Life's Journey said...

piwetttttttttttttttttt nana bakal jadi cikgu ..selamat pagi cikgu ..cikgu kite nak makan boleh?


best2 ..good luck dear ..umahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Rara. said...

waa..cikgu tadika rupanya, mesti seronok kan? kan? hehehe~~

Fara said...

Awak, good luck! Semoga ada cita-cita utk bukak tadika 1 day t k?

nuruashia ♥ said...

ptotlaa menyepi..rupenyee pegi kusus heheheh..

aleen aiden said...

kau mesti suke budak2 kn?!heee

fierul said...

wahhhh cikgu tadika . hehe
semoga berjaya ye mjalani kursus ..

Cikgu Fikri said...

larh..
bakal cikgu pra ker?
fiq baru tahu..
best kan jumpa budak2..
lg2 prasekolah..
comel2 mereka..
:)

hafrawiey ozakawa said...

akak.....tahniah yer.selamat jd cikgu...

EmpayarUtama said...

Uwaaaa sorang lagik tinggalkan aku uwaaaaaa.....

hyz said...

bakal cekgu tadika upenyer..... besh la dpt layan budak2..

si robot comel said...

tang angkat tu jeles,haha

sahromnasrudin said...

pas nie awak jadi guru tadika ye..mesti awak sgt garang kan hhihihi....
jangan awak buli budak2 tue tau hihihihhhh

ekabukanmakcikkau. said...

wuihhh best tu jadik cikgu tadika . ajar abc je hahhaa . lepas tu ajar soh dok diam kannnn

EpoLღKekunangpelangi said...

Sibuk eh Nana. Kalah menteri dah ni. hehe. :)

Pondok Usang said...

selamat pagi cikgu!

Run Away said...

tahniah...selamat menjadi pendidik...;d

Klik Sini Untuk Komen