TIADA KATA #4 : Dengki si YAHUDI!!

klik untuk pembesaran hebad!



p/s : korang kene buat, jangan tengok jer! capai 1000 nti di delete.

16 kaki komen

yen(toka ziizokukuto) said...

terima kasih atas info ni kak,, :)

MataHati @ MH said...

dah capai lebih dari seribu rasanya tapi still ada.. dah google tu diaorang punya.. apa nak buat

fierul said...

dh capai kot .. tak jadi pon cmtuh ...

My Life's Journey said...

nana ..eeeeeeee jahatnya orang tu huuuu. mcm mana nak buang bende tu ye? hrmmm

♥Aien Najwa♥ said...

aieN nak try..agak buduh di situ yer yahudi..!!..

apek poyo said...

sah gilo diorg nih

sahromnasrudin said...

diorang mmg dah melampau nie huhuhhhhh

Rara. said...

YAHUDI suck!

mizz shaa said...

anti yahudi!!!!!!
islam disanjung

Chuu Muqhlis said...

yahudi laknatullah humph!

EpoLღKekunangpelangi said...

Benda perang dalaman kafir ni macam takkan berhenti ja. kan?

hyz said...

thanx 4 sharing

sarah mohamad said...

tengok dekat status geng blogger rasanya, pihak google dah amik tindakan untuk buang syaitoon tuu. good news :D

Run Away said...

memang jaat...betul...

Wan85 said...

http://wanwidget.com
jahat giler diorang nih

Pondok Usang said...

haih.. tapi blogger.com ini juge google punye.. =(

Klik Sini Untuk Komen