Undi saya taw = BOBOI

Assalamualaikum,
auuuucakkkk! pong kapongg..!!
*sewel


Haaaaha , amacam hari selasa nih? mood ada okay ka cik adekk maness? cik abam hemsem?

Kalau xda tuh sila buat-2 ada, sebab aku (maaf penggunaan ''aku'' kalau korang tua dari aku)
nak korang undi-undi cik abe sorang kite nih. hohoh.

Ala korang kenal la beliau nih, sangat-2 kenal hokeh, kalau x kenal korang dari zaman purba kelas 3! harap maklum!

Astro Warna ade buat rancangan realiti show kan? ingat ? tengok tak setiap hari jumaat?
Rancangan Maharaja Lawak Mega tuh la. apaadaaa. mesti tak follow kan, kannn ? tadapaaa la.



Tapi kalau memang dari mula korang follow memang baguih lah. i lap u camnih.. *sengal
Kenal nama kumpulan Boboi x? haaa, bagus2 kalau kenal. Boboi nih la yang aku suruh dok mengundi nih. die nie la peminat gue.. ala tomey tomeyyyyyy..hekhek :P

Kalau korang peminat dorang nih, sudi-sudi lah mengundi dorang taw. ala perhabis duit sikit x hapa demi peminat korang ken ken..haha :P




so, common la, beliau memang ade bakat pe menjadi pelawak setanding kumpulan sepah.

undilah boboi untuk negara..!
Taip ML BOBOI dan hantar ke 32999



kbai!






p/s : ala tomey tomeyyyy cik syiro. bak doplohsen sebab dah puji!! :P

10 kaki komen

syahirooAhmad said...

tengah dok baca serius entri ni tetibe last ayat tu ada nama saya.. Hahahaha... nah! up 40sen. :) simpan duit tu... masuk tabung okeh! anyway thanks a lot cik nana yang..... wangi.. ahhah

Cik tikah said...

nan mestyi peminat setia boboi kan? hahaha.. dorang memang lawak!

hyz said...

boboi konsisten la. yang lain2 tu alahai...

CintaKhadijah said...

olo tomey tomey cik nana bam bam..:p

ck pon minat dorang neh.dorang je kot yg bes.. :p

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

boboi boboi boboi . best :)

My Life's Journey said...

Hihi nakalnya nana ni .. ayat yang ujung tu lawak ..syahiroo pun ade :)


Nana minat boboi ye .. hihi

Chuu Muqhlis said...

every week tgk via youtube je..

Kazen said...

huhuuh sape yea yg mrokok tue.... org ensem xmrokok asenye :)

Entry Terkini | Wordless Wednesday 20 | Masa Untuk Cari Kerja

Run Away said...

boboi memang best..;d

Tapak Kaki said...

semalam boboi tak dapat komen bagus dari juri.. alahai chefwan..

Klik Sini Untuk Komen