Wahhh segmen blog siapa akan pakjoe pilih

Assalamualaikum sedare sedari yang tengah dok membaca
laaa nieeee.....

Maap kan patik kerna patik agak terlalu sibok dengan aktiviti luar patik wahai tuanku-tuanku sekalian.

hahaha.

adeh macam apa daaaa..

okehokeh, balik pada tajuk sebenor keh.

Wah, tetibe terpilih pulak dalam segmen oleh pokcik kite nih haa,
syarat2 nye senang je, kalau kita rajin komen setiap entry-2 pokcik tuh, haaa terpilih la dengan keikhlasan beliau.

Thanks ye pokcikjoe, sebab memeilih saya. Ya saya akui , saya memang suka mengkomen-komen entry kengkawan blogger saya.. hekhek.

Dan mintak maap sebab tak dapat nak reveiew balik tajuk entry segmen pokcik joe tuh? aiyaaa...sebab tada jumpa wooo.... help me pakcik...thankss :PP







p/s : aku tau korang rindu sama aku, okok, rindu korang jua.. :P

6 kaki komen

hyz said...

hoh! mcm2 segment skg.. huhu slamat berjaya k

yen(toka ziizokukuto) said...

tahniah kak,,jeles owh,,hehehe

cerita best said...

taun blog npa x leh copy header tuan

Arra Ahmad said...

tahniah..datang komen2 sini juga dr blog pak joe..:)

L said...

rindu kamu jugak..=)

cerita best said...

tahniah sbb mmg heheh sya nk join segmen 2 blog x??hahaha

Klik Sini Untuk Komen