Wordless Wednesday #15 : STOP SMOKING!

Assalamualaikum w.b.t

Mari kita renung-renungkan, dan selamat beramal ('',)






Jin suka kepada orang yang merokok kerana rokok mengeluarkan asap dan asap itu adalah makanan jin.






p/s : kunyah singam (chewing gum ) lagi sodap..umhhh...nyummy :p

15 kaki komen

sahromnasrudin said...

sy mmg tak merokok tp saya hormat akan golongan perokok krn mrk menyumbang kpd ekonomi negara hihihihhhh

AwieKashi said...

okay..lambang kambing iluminati.. >.<

#alhamdulillah tak isap...
jimat duit...boleh bina banglo..hahaha

Fara said...

....merokok lebih byk keburukan dari kebaikan. Dan merokok bukan sesuatu yg cool okeh!?

khairul akmal bin azman said...

tak suke merokok!

Eazy Izzuddin said...

oh sangat tidak suka siapa yg merokok..
hoho

Saddila said...

okay , tak merokok -..-
haha

zureen said...

wahh.. ramai jejaka tak merokok komen sini. hello2, saya sukaaaaaaaaaaaaa yang tak merokok.. haha! ;p

nice post laa nana!

Gen2Merah said...

merokok itu memang nikmat.... ehehehehe....
p/s: Jangan merokok yaa.. Ingat pesanan penaja... (",)

fierul said...

tak ksah sgt tapi kalau tak merokok lagi bagus . uat apa nak bakar duit kan .. :)

EmpayarUtama said...

perokok sumbang lebih sejuta hinggit sehari manyak tau hahahahahah

My Life's Journey said...

Nana ..baru umi tau ..yang asap tu makanan jin .. nice info nana ..berguna sekali :)

afzan said...

sib baik aku tak smoking. kalau tak mesti kawan ngan jin :)

NURUL ASHIKIN said...

kah kah kah... pandai betoi cik nana ni.... tak sangka ayah akak pun berkawan ngan jin ..... sob sob

Juliet_iRa~" said...

ehee..xsuka org merokok dpn sy!

Run Away said...

sy ok kalau owg merokok..tapi tolong rokok jauh2 dari sy...;d

Klik Sini Untuk Komen