Gambar Majlis Resepsi Perkahwinan Chef Riz dan Ana Dahlia

Assalamualaikum korang :)


Korang kenal kan Chef terkenal dalam satu program di Astro Ria ? yaaaaa Masterchef.
Tak lain tak bukan ialah Chef Riz.

Beliau kini sah menjadi suami kepada gadis yang sungguh jelita yang bernama Ana Dahlia.
errr aku tak berapa nak kenal sangat la si Ana Dahlia nie tapi dia memang lawa kan.kan.

kat bawah nie ada beberapa keping gambar Majlis Resepsi Perkahwinan mereka di Menara
Kamalbina, Taman Tasik, Taiping, Perak.











Semoga mereka bahagia selamanya :) aminn.






p/s : pasan tak yang aku makin bz je manjang? hehehehehehehehehheheheehehe

19 kaki komen

Gen2Merah said...

semoga berbahagia kpada kedua mempelai... seronok kan dpt suami yang pandai masak.. ehe.. isteri pun blh goyang kaki

EnciK AxixOu said...

riz 2 xsesuai rmbut pjgn..menakutkn...mmg lawo bini die 2...

aiNa yaZiD said...

sama cantik sama padan~! (^^,) semoga mereka bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat..amin. =)

Hanis Azla said...

sepadan sgt.. suka tgk..

Fara said...

Eh? Dah kawen ke? Nape tak meriah mcm adiknya? Mmm..

gnesop.com said...

agak2 sapa yg masak kat rumah nanti? hehehe

♥AienNajwa♥ said...

Bagai Pinang dibelah-belah ! > sangat secocok ~ Semoge Kekal Ke Akhir Hayat..aminnnn..

My Life's Journey said...

cantiknya anna dahlia .. bertuah badan :).. mesti best dapat makan makanan sedap hari2 yang dimasak oleh suami hihi

Daddylicious said...

semoga bahgia hingga ke akhir...

afzalsukasuki said...

hehehe semua serba meriah kalau retis kan?jgn separuh jln sudaaa :D

Chuu Muqhlis said...

hehe baru sampai sini.,
nak komen jugop :P

khairul akmal bin azman said...

untung sama padan kan diorang tue!

Gen2Merah said...

nana bila nak kawen... hihihi

Cik tikah said...

cantik bini dia! :) boleh jadi artis. hehe..

Nur Aischa said...

selamat dah dia kahwin ya :)

cerita best said...

riz 2 xsesuai rmbut pjgn..menakutkn

sahromnasrudin said...

bizi dengan hal kerja takpe..jgn dgh hal yg lain kan....

EpoLღKekunangpelangi said...

Oww.. ni anak lelaki Chef Wan ni. Sepadanlah kan. :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

yes, ana dahlia memang lawa:))

Klik Sini Untuk Komen