Maharaja Lawak Mega Akhir | BoBoi

Assalamualaikum korang yang cantik dan hemsem


Minggu ni ialah minggu terakhir bagi kumpulan Boboi dalam Maharaja Lawak Mega beraksi di Stadium Shah Alam, wuuu rasa macam tak puas lagi doh kalau rancangan tu dah ke peringkat akhir.. alaaa..sedey mak nakk...gugur rambut..takper boleh repair balik kat kedai SINI






Memang setiap episod aku follow rancangan ni..dari kumpulan Saehu dari indon, sampai la dari kumpulan Singapore kumpulan Syok , kira adil la..takkan Boboi je nak tengok, boring gak..
Yang si Osbon pon ape kurang nye, tak kering lidah kalau korang tengok lawak2 Abon yang giler tuh.
Si uncle OS ? boleh tahan laaa...

Macam dalam citer aku kat SINI , korang kalau minat kat si Boboi nih, jangan luper tau ngundi mereka ,

sebab aku memang mengharapkan dorang menang ini malam , sebab lawak2 mereka sure hepi kalau korang nenggok dannnnnnnnnn....... apa yang penting ???

kerjasamaaaa!


kerjasama apakkk angg...

apa yang penting korang undi paham dakkk ? ok good :P

Ok macam biasa kalau nak afundi Boboi sila rujuk gambar dibawah....
mekacehhhh daun keladi...sudah undi memang baik hatiiiii :P
kbai!











p/s : hari nie gile kenyang makan kek dan lauk kenduri member sebab hari kelahiran a.k.a hari tua dia..ohsem.
Alhamdulillahhh...

15 kaki komen

My Life's Journey said...

uuuu umi tak tengok punmega maharaja lawak .. sebab tak de astro hihi .. duk sorang ..tak tengok tv sangat hihi ..


cayang nana ...umi datang nak wish ... selamat tahun baru!!! moga impian menjadi keyataan :)

Aien Not Alien said...

baru lepas tengok lawak2 otai ni dekat youtube...memang lawak..

boboi dan osbon memang best!! hehe..

cik ika said...

tak layanpun...hu3~~

MaryaYusof said...

Tak berkesempatan nak tgk rancangan ni... rsnye osbon menangkan...? ;)

syahirooAhmad said...

aku macam dah agak yang OSBON akan menang.. benda ni cam ML last year.. ramai yang ingat JOzan menang.. last2 sepah.. hehe..

Dan sememangnya aku minat SEPAH n OSBON!!

ILA HonEyBuNNy said...

ila layan jugak semalam..


geli hati kot...ehhehhe..selamat tahun baru dear..

Darl Eqa said...

Boboi mmg terbaik.. TAPE la da rezki dia tmpt ke-2 en ^^

♥AienNajwa♥ said...

Osbon terbaik ! memang sudah ku agak osbon akan menang ! ngeheehehe ! =)

Gen2Merah said...

huhuhu... dr awal episod smpai la ke akhir saya langsung xda kesempatan nak menyaksikan Maharaja Lawak ni.. ehehehe...

apa pun tahniah buat semua pserta yang menang walaupun saya tak kenal siapa psertanya.. ehehe


anyway, selamat tinggal kenangan 2011... kita mulakan lembaran baru 2012

Selamat Menyambut Tahun Baru 2012 buat Nana... thanx sudi jadi sahabat saya di alam maya ini...

iszieylyanziy said...

haha,,lawak la,,,boboi sempoi,osbon dapat no 1 pon okay la :)

Republic said...

osbon mmg sempoi..aku like gila

EmpayarUtama said...

Baca kat belog je... Boboi no 2 ok tu

Cik tikah said...

boboi menang pun ok pe :)

Edy Fee said...

hahah ase mcm kualiti kurang la...cme beraoe kumpulan je myerlah

aiNa yaZiD said...

aiNa tak dpt folo rncgn ni.. =( sedeyh. terputus hbgan dgn tv sejak balik campus. huhuhu..

Klik Sini Untuk Komen