Megenali Karetor Lelaki Dari Cara Mereka Ketawa

Assalamualaikum pembaca-pembaca terhormatku
yang disayangi..cewahhh


Kali nie aku nak bercerita tentang karetor lelaki dari cara mereka ketawa.

''Haa ? macam mana nak tahu nie cik nana ?''





Ok, korang mesti ada kawan lelaki atau bf ye dakkk ? korang perasan tak cara mereka ketawa atau gelak die macam mana ? macam hantu ker? macam sewel ke? or dsb.


Kat bawah nie ada beberapa peringkat ketawa yang aku cakapkan tadi :



LELAKI KEDEKUT

Ketawanya pendek-pendek dan ringkas je bunyinye.


LELAKI DERMAWAN

Berketawa sambil menabur duit kat orang ( ala-2 citer P.ramli tuwwwww)

LELAKI KURANG PERTIMBANGAN

Tak boleh berhenti ketawa ( parah tuh)


LELAKI PENGECUT

Langsung tak berani nak ketawa ( dah kata pengecut kennn )


LELAKI KURANG AJAR

Orang tengah bersedih tapi dia boleh plak bantai ketawa berdekah-dekah. ( huh memang biadab, tak berhati perut)


LELAKI LEMAH SEMANGAT

Pengsan dengar ketawanya sendiri.






ha macam mana? ada sama tak ? hahahaahah!

k bai!!






p/s : kawan laki aku takat nie yang LELAKI KEDEKUT.....paham2 je lah.

17 kaki komen

mazda2992 said...

hahahahahah..klu ketawa mcm tu..ape jenis karetor lelaki tu ye.....nk taw ble?

Republic said...

keh3....begitula ketawa aku...

mazda2992 said...

nana:berhenti jgk..cume mcm tu cr gelak,pe ble wat dh nasib badan gelak mcm tu..hahhahhah....

Cik tikah said...

blh plak mcm tuh eh nana? hehe...

gnesop.com said...

sop nak ketawa cam aziz satar.. kih kiih kihh (ketawa org kaya) :)

Amirrah Zawani said...

bf i ketawa mcm mana ntah. eh ;p

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said...

kehkehekeh..aku yang tang mana pon tak tau..

xDer said...

eden sumer yg ado kek atas tu! hohoho :D

Akmal Khalidah said...

Hahahaha. Dapat bf lelaki dermawan, untung woooo ;p

cik ika said...

yg last uh sgt kelakar..hahaha

ILA HonEyBuNNy said...

hehehhe...jap nak tengok cara lelaki ketawa jap..hahhaha

OdahOne OdahOneBizz said...

ketawa miang yg paling tak suka sekali...

My Life's Journey said...

menarik hihi ..ala cayang .. ni ha ..pendeknya katogeri ni .. nak lagi .. seronok bace la hahahaha

yunie said...

hehehe... lucu dah baca :)
salam kenalyaaa...

Tapak Kaki said...

ada ke orang pengsan dengar ketawa sendiri.hahaa..

Tapak Kaki said...

lelaki pondan ketawa gedik.. saje nak tiru dak pompuan ketawa..hahaha

Iznie said...

haha...klakar la plak bila baca...nak tergelak jer...adeyh... :D

Klik Sini Untuk Komen