Menyeramkan- Tingkat 40 bangunan KLCC!!

Assalamualaikum semua :)


Kali ini nak bagi nasihat sikit, dan sila baca sampai habis ini penting,

diulangi INI PENTING!


Baik-baik bila pergi ke KLCC !! Bawa kawan dan jangan sorang-sorang. Kisah benar yang mengerikan lagi menyeramkan ini terjadi kepada seorang staff lelaki yang bekerja di tingkat 40 bangunan KLCC.

Pada hari tersebut (hari Khamis malam Jumaat) beliau ada membuat OT dan terpaksa pulang agak lewat kira-kira jam 11 malam sendirian. Sampai di depan lif, dia pun tekan tombol untuk turun. Kemudian, pintu lif terbuka tanpa ada siapa-siapa di dalamnya. Dia masuk dan tekan tombol "G" untuk ke Ground floor.

Tetapi entah mengapa, lif yang dia naiki itu terus naik ke atas, tidak turun ke bawah. Ketika sampai di tingkat 59, lift tersebut berhenti. Dan pintu lif terbuka... kemudian masuklah seorang perempuan yang cantik dan menawan sekali sambil tersenyum manis. Dia tak pernah melihat perempuan itu sepanjang bertugas di KLCC. Perempuan tadi pun masuk dan berdiri di belakangnya.

Dia tertanya-tanya di dalam hatinya... "Siapa perempuan itu, dan kenapa sudah lewat malam belum pulang ke rumah?" Mau disapa terasa malu pula, jadi masing-masing saling diamlah. Dalam suasana hening sepi itu, lif tersebut terus meluncur turun dari satu tingkat ke satu tingkat.

Tiba di tingkat 13, lampu lif terpadam dan lif terhenti. Dia mencium bau yang teramat busuk, yang mengganggu rongga hidungnya. Bulu romanya tiba-tiba berdiri. Dalam keadaan yang begitu cemas dan seram, dia cuba menenangkan perasaannya dengan membaca apa sahaja ayat-ayat suci yang terlintas diingatannya sambil memberanikan diri untuk menoleh ke belakang setelah lampu lif menyala. Tiba-tiba saja, perempuan yang berada belakangnya ketawa ......... dan segera berkata ........



"Maaf ya banggg... saya terkentut plak...hehehehehe, abang jangan marah ya ?"







notakaki : lain kali jangan rajin sangat OT waktu malam-malam buta. seremmmmm!

p/s : mesti ingat hantu masuk dalam lif letewwww....kenn kennn kennnn! :D

22 kaki komen

Ayesha Ramlee said...

cerita ni pernah dengar dulu... apepun ingatkan kembali memory 9tahun dulu :D

fierul said...

hahaha memang hampeh .. cehhh tak sopan punya awek . :D

hanaahmad said...

haha. mula2 nak seram lah jugak. hampeh.

hafrawiey ozakawa said...

eshh nana nh...igt betu ade hantu....tp mmg btol..mlm nh agak seram ckit....

afzan said...

ceh penat aku baca sampai bawah. buat saspen je. cis!

Fara said...

Hahahahahah! Rasa berdebar sy terus ilang!

L said...

hehe.. amboi.. kentut pulak.. awak ker bambam?? hehe

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/aku-sayang-parent-aku-korang.html

afzalsukasuki said...

tengah baca entry ni..tetiba bau busuk nauzubillah.ohh ku terkentut rupanya.sama tak bau kentutku ngn bau kentut wanita tu?

Phat said...

bucuk ar hehe

hari ni terlebih hyper ter post 4 entry sila jenguk2 n komen ye

cerita best said...

askum pakjoe nk bg tau nie...blog nie ditag oleh pakjoe dlm 1 segmen

El Yana said...

cehh! ingat kan jumpa hantu..haha

Kazen said...

cehhhh dh berdebar2 dah nie bace terkena rupenye :p

Entri Terkini | Google +1 Ganti Google Friends Connect

♥AienNajwa♥ said...

cis !!! ~~ kena kencing rupe nyer..hahahaha..

aiNa yaZiD said...

ceit~!! ingatkan seram napa la td.. huhuhu..

sahromnasrudin said...

kalau masuk panggilan hangit pn ok gak heheheheee

My Life's Journey said...

Amboi dear ni ..ingatkan betul ..nakal ye .. ni ha penulisan nana ni ada bakat buat skrip hihi:)

hyz said...

haha. cantik mcm mana pun, kalo kentut tetap busuk. haha

teha said...

fuhh ~ ingt hantu betol2 td.. hahaha !

Gen2Merah said...

wakakakaka.... nana ni bikin saspen saja lah.. serius ja menghayati ayat2 seram satu persatu..

last2 kat penutup terkena... ehehehehe.. kreatif laa... caoyo caiyo..

syahirooAhmad said...

gas beracun.. hahhaha

zulhilmi tempoyak said...

hahahaha...

post lawak ni bleh buat bgadoh ni...

ingat btol2 seram..hahahaha

EmpayarUtama said...

tengok tajuk je tau dah seram. sampai tingkat 13 tu memang seram seyyyy hahahahahahah takde sambungan ke?

Klik Sini Untuk Komen