Wordless Wednesday #18 : Aku Terima Hidayah-Mu Tuhan

Aku bersyukur pada Mu kerana 
Telah memberi Hidayah kepadaku
Alhamdulillah , perubahan ini juga dapat sokongan
dari kedua ibu bapaku, adik-2 ku serta sahabat-2 ku yang aku kasihi
Segala Puji Bagi Allah, yang memberi sinar dan cahaya kepadaku
untuk aku menuju ke jalan yang diredhai oleh-Nya...
Syukurrr.

28 kaki komen

Gen2Merah said...

wahhhh, alhamdulillahh.. macam ni barulah nampak manis semanisnya... (",)

syukur kepada Nya... semoga hidayah ini sentiasa berterusan.... selamat pagi Nana

EmpayarUtama said...

OK. Pasni corak penulisan pun bertukar le kannn...

Lan Bingka said...

alhamdulillah.. semoga tahun 2012 akan lebih bermakna.. :)

nasha sanza said...

amin...syukur..

Cik tikah said...

slhamdulillah, cik tikah pun support! :)

Pok Amai-Amai said...

Alhamdulillah!

Nur Aischa said...

alhamdulillah kak! syukur sgt :D

LAici KAng Ais said...

so sweeeeeeeetttttt...like 1000x :)

Darl Eqa said...

Alhamdulillah.
Nice wordless (:

Sayang Amirah said...

Syukur alhamdulillah.. Tahniah! <3

konde said...

alhamdulillah go to hijab :)

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

Edy Fee said...

semoga lepas ni semua yang mengenali n semua umat islam dpt hidayah

Iznie said...

Alhamdulillah... :)


dah try baca travelog hidayah? best juga buku tu

fierul said...

prubhan utk mhadapi tahun 2o12 ..
taniah . smoga trus brada di jln Nya ..

hyz said...

syukurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. bagusnya nana.. seronok akak dengar..

~Nana BamBam~ said...

Edy Fee : insyaallah..amin..mudah2hN.. :)

Iznie : [:

fierul : Aminn..thanks ye fierul :)

Hyz : tq :)

Kak Hanis : tq kaK...betambah semangat dah nana nie..huhuh

ashrafi said...

Alhamdulillah.

aiNa yaZiD said...

syukur alhamdulillah.. (^^,) happy for u dear!

syahirooAhmad said...

Alhamdulillah.. Ini yang saya nanti2 kan.. siyes.. :) InsyaAllah, selagi kita mengikut Perintahnya, DIA sentiasa bersama kita..

nuruashia ♥ said...

good then dear :)

a loqman said...

salam..tahniah atas perubahan nie...wel done..syukran

afzalsukasuki said...

yeke ni?wah Yuna la lepas ni?hehehe alhamdulillah makin emsem la dak ni pas ni:)

aiEz said...

alhamdulillah,bukan senang terima hidayah dariNya..^^,aie tumpang gembira...

My Life's Journey said...

Alhamdulilah dear .. taniah .. umi tumpang gembira untuk nana .. yayyyyyyyyyy :)

Rara. said...

syukur yaaa nana.


alhamdullillah,

NURUL ASHIKIN said...

cik nana adikku ku sayang...

segala puji bagi ALLAH.. alhamdulillah... akak happy sehappynya... Istiqamahlah supaya berterusan hidayah ini bersama mu dik

Mohd Izzar said...

alhamdulillah :)

Klik Sini Untuk Komen