Masterchef Malaysia Musim Akhir | Ezani ko kene menang!!

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



Hai korang , lepas dah tahu Boboi Maharaja Lawak Mega kalah, sedey tak berlagu tau...wuuuuu

Tapi xper , kali ini nana mengharapkan si cantik manis jelita juga seorang doktor gigi iaitu Ezani berjaya menjuarai Masterchef Malaysia musim pertama.

Nana follow tau setiap rancangan Masterchef Malaysia nie... cume nana tak heboh-2 jep kat entri..hehe

Kalau korang nak tahu, Ezani nie, memang berbakat dalam bab masakan, kalau tak, takde nye dia dapat teruskan sampai ke final. Bukan pandai cipta dan masak je, die pandai buat orang senyum tau..ngeeeeeee

*eh yeke ?


Jadi , kita tunggu dan lihat je lah sapa yang menang ekk.. 

Nak tengok kat mana kaklong ?

oh lupe plak, tengok kat Astro Ria (104) pukul 9 malam.

Ezani                       Wahidan


Jom tengok Ezani battle Wahidan dalam Masterchef Malaysia






kbai!   ^______^

5 kaki komen

syahirooAhmad said...

saya pun sokong ezani. nampak kekonfidenan dia.. :) go go doktor gigi..

Live to Life said...

http://caalrules.blogspot.com/2012/01/tutorialshaking-image-when-hover.html

tgk la ye . heee

gnesop.com said...

mmg dah agak kan boleh menang..
tak sangka, finalis dari bukan bidang masakan :)

Cik tikah said...

ala, nak wahidan menang :P

~Nana BamBam~ said...

syahirooAhmad : yep..go goo ezani :)

Live to Life : ok caal..thanks :)

sop : a'ah..walau bidang lain tapi die dah buktikan die pandai masak :)

Cik tikah : nak wat mcm mana..ezani pon apa kurang hebatnye.. :)

Klik Sini Untuk Komen