TIADA KATA #11 : Adakah dia JODOHKU ?

بسم الله الرحمن الرحيم
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته





p/s : Adakah aku boleh percaya pada alam maya ini? 

13 kaki komen

Paris Lipton said...

jgn percayaaaa.....tp tp kalau nmpak petanda jodoh kuat, dh josdoh kannn...tp buat skrg ssh la nk caye laki2 kat fb bagai ni...hurmm

A Crack Mirror said...

erm..entah lah na... asya takpercaya pun cinta alam maya ni..erm..tp kita tak tahu kan ketentuanNYA...kalau jodoh tak kemana.. xoxoxq~

cerita best said...

no komen sbb pakjoe laki gak hahahaha

Nana Leina said...

huhuhu.. tak mustahil dia pun boleh cakap benda maacm tu kat girls lain.. jangan terlalu percaya org di alam maya.. banyakkn berdoa dan minta petunjuk dari Allah..

~Nana BamBam~ said...

Paris Lipton : betul tu..memang susah nak caya..

Asya : yee..jodoh tuhan x kemana..kalau ada, adalah.

pakjoe : hahaha..yolah.. :P

Nana Leina : baiklah..hehe

sara E a.k.a ct said...

hehe..nana...ct pown penah kne cmni..tkot nak caye:)..

Cik tikah said...

nana, ni pesanan ikhlas dari tikah. JANGAN Percaya org alam maya selagi tak jmpa dia. cik tikah dah pernah kena tipu. adik tikah pun dh pernah kena tipu.

sitihanisahali said...

sye kenal sesorg kt alamaya yg banyak ubah sye.dr tudung selempang nmpk lekuk2 smpi lah bertudung yg proper alhamdulillah.kiteorg lgsg x pernah jumpe smpi lah 1 hari family die dtg selangor jumpe saye.dieorang dari johor.tu la 1st time jumpe.tp untuk mase sekarang kitorg tengah jaoh kan dri antara satu sme lain.smpi lah tibe mase kalau ade jodoh nnt.insyaALLAH :)

tp care mule2 die approach nak kenal dgn saye die x gune ayat2 manis langsung la.hehe. sbb kitorg mule kan dengan pergaduhan >:D

CekbOlat-bOlat said...

er..er..bolat prcyaa cinta! lalala~

Kazen said...

only one word unbelievable :)

Cetusan Terkini | 6 Sikap Blogger Super !!

aisya said...

zaman skrg ni xtau nk percaya yg mne.. huhu.. yg penting pndai jg diri je..

Amirah Fisra said...

entah pape je fesbuk nie -.-' huh,

IsmailDotCom said...

Apapun yang berlaku dengan izin Allah, berfikir sejenak dan dengarkan di dalam kalbu InsyakAllah akan bertemu.

Klik Sini Untuk Komen