Wordless Wednesday #20 : Junior Masterchef Ohsemmm!

بسم الله الرحمن الرحيم
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




Ingat orang dewasa je ke pandai memasak ? jangan korang tak percaya, budak-budak
kat atas ni pon pandai memasak jugak setanding Masterchef dari program realiti sekarang...
Mereka ni dari Australia dan diantaranya berumur 8 hingga 12 tahun. 

Dan ada juga kanak-kanak itu pandai memasak risotto,buat steak kambing,steak arnab dan lembu,buat kek lemon dan wildberries tart..fuyoohh..meleleh air liur dengar..












p/s : kalau budak2 nie ada kat sini..leh mintak masakkan untuk aku..betul tak RARA ?

20 kaki komen

Nesa Wazir said...

nesa tgk dr episod ujibakat smpai la isabella menang..best! plg suke tgk pierre memasak..cool je :D

~Nana BamBam~ said...

Nesa Wazir : ala..nana x dapat tengok sebab xde mase..tapi dapat copy gamba die..eheh :P

♥AienNajwa♥ said...

penah tengok..diorang memang sangat pandai..=)

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said...

best2..dulu aku tengok yg bella tu menang..gampak siot dorang masak, cam pro habis..

Cik tikah said...

dorang memang awesome. cik tikah dh tgok episod semi final dorang. rasa malu sgt sebab x pndai masak :(

EZAD AMIR said...

wahhh...aq cop yg sebelah tudung merah tu..
ekekeke..untung ar kecik2 dh pndai masak..besar2 xyah susah payah nk blaja dh..

Gen2Merah said...

saya pun suka rancangan memasak kanak2 tu.. memang berbakattkan.. masterchef australia...

mmg kita pun kalah kalau bab2 masak ni.. ehehe...

selamat pagi nana

cerita best said...

pakjoe join segmen nie tpi pakjoe ingat nk tag blog nie rasa2 boleh kan hahahha

sahromnasrudin said...

rendang daging reti ke depa masak huhuhhhhh

Pok Amai-Amai said...

Diorang msk pki pisau plasti kkan? Cute je!

nur said...

memang kagum ngan derang ni.. bijak sangat memasak.. kalah kite kan?.

Nesa Wazir said...

tgk kt you tube jek..hehe :P

Paris Lipton said...

dtg dr list sengal ;p

nasha sanza said...

hehe..memang berbakat diorang..rasa segan pulak tak teror masak walaupun saya tu dari diorang...

cik ika said...

malunye..ika ta pndai masak lagi...heheheh

fyna said...

kalau macam tue diorang habat la kan.. ;)



p/s : jom join bloglist blogfyna http://blogfyna.com/bloglist-blogfyna-2012/

Zakaria's daughter said...

terror banget tuh , ken ken ken :D

gnesop said...

Mmg menarik rancangan tu

aisya said...

kecik-kecik dah pandai masak. Jeles2.. =)

hyz said...

masterchef junior ni lagi best dr masterchef malaysia...

Klik Sini Untuk Komen