Bila Tangan Rasa Gatal

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



Misi menukar gambar header lagi . .Tak ada kerja nak buat, soo tangan ni menggatal la sikit nak buat macam-macam . Kejap minda kata nak letak cartoon yang ala-ala apit punya, kejap yang kawan punya. [oh link dia klik SINI :p ]

Dolu-dolu punya header-----> Header 1, Header 2,

Sekarang , ada nampak modern look sikit la... he he he [gelak sengal]









p/s : apa pasal rajin tetibe je nih ?

11 kaki komen

missha said...

pendapat missha, header baru ni chantekk :)

tirahzairi said...

nice lah...hehe

gigiAriEma said...

sirius cantek! simple tp cool jerk. :)

aisya said...

nana.. header baru ye? xnampak pape pun.. huhu

Qaseh dalia adelia said...

cantekkk

Nur Aischa said...

wahh beatiful nyaaaa :D suka suka dgn header baru akak <3

afzalsukasuki said...

oo header kat atas tu mmg takde lagi ea nana?ke abg salah tgk ni?

mama pipie said...

wow canteknyer

Edy Fee said...

tukar jgn tak tukar.heheh ble header baru mkin smgt

L said...

ape yg nana buat semua cool..=D

Hanif Idrus said...

Aku tak der header..huhuuh
Belum siap lagi header kan...
Tengok tadi lain macam ajer..hahaaha

Klik Sini Untuk Komen