Ampunkan Aku

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته





Untuk kengkawan yang dah komen entri aku selama ini, banyak-banyak terima kasih.
Mana yang sempat aku balas, aku balas, yang mana tak ampunkan aku....ye .

Dan kepada kawan -kawan kat bawah nie:-

Afzal sukasuki
Izzar
Iwanski
SyahirooAhmad
Edy Fee
Hanif Idrus
Lan Bingka
L
Xila Riston
Chuu
Cik Tikah
Teha
Aisya
Umi (my life journey)
Ym bundle
Syafiqakarim
Nesa Wazir
Eddie Fadhli
Ratu Lissa
Fara (pok amai-amai)
Nur Aischa
Ctk

Terima kasih daun keladi, ada entri silalah komen lagi tauu . .sayang korang :) 
Dan mintak maaf kalau tak dapat komen entri korang dulu-dulu punya...Insya'Allah, akan ku komen
nanti... Pada yang tak disebut namanya, maaf la ek, kadang terlalu ramai kawan tak sempat nak hafal..
huhu....uuu..uu...
.
.

10 kaki komen

My Life's Journey said...

Umi pun nak minta maaf jika ada terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita di alam maya ni dear ..

tak pe kalau dear tak sempat singah di blog umi dn kawan2 .. dear ada kerja tu ..tak pe a dear (~_~)

♥ sitifarhana ♥ said...

wahhh..ramainye pengomen tetap die..selamat hari raya :)

Ym.Bundle said...

bz sngat ke nana.?..maaf mu diterima..hehe..

Edy Fee said...

nape lama tak online ..hehe

Cikgu Ma said...

selamat hari raya =)

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/di-kesempatan-ini.html

cikji said...

tak perlu nak mtk maaf,nana xde salah pape pun,slmt hari raya :)

Hanif Idrus said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri!!!!!
Selamat bercuti dan jika pulang ke kampug hati-hati di jalanraya
Blog aku pun cuti gak ….hehhheeh
Tapi entri tetap ada sepanjang hari..
Cuma tak ler blogwalking …hahahahah
Selamat Hari Raya

Kazen said...

sy dah lama maafkan awk :p

selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin

tirahzairi said...

selamat hari raya,
maaf zahir batin...

ps: mkn biskut raya ingat tirah yer :)

Lan Bingka said...

Selamat Hari Raya Nana! Mohon maaf zahir batin juga :)

Klik Sini Untuk Komen