How Fast Are You ?

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Hai kengkawan di hormati dan disayangi . sihat ? alhamdulillah. 
Yang tak sihat tu , bebawak lah diri ke klinik atau hospital berdekatan anda. okeh.

majulah sukan untuk negara  #eh !

ok, maaf meraban suda.

Nana teringin nak uji kepala otak korang ni sama ada ok, biol atau sengal tahap gaban ke atau memang tak dapat diselamatkan. sooooo sesuai dengan tajuk di atas, let's chekidauuuuuttt. . ahaksss  # gedik semacam lak aku.


Seberapa pantaskah anda meneka ayat di bawah ini?


1. BOO_S
2. _ _NDOM
3. P_N_S
4. F_ _K
5. PU_S_
6. S_X


dah teka ? wahhhh cepat bebeno korang teka..hebak hebak beteii . .

Nak tahu jawapannya ? sila scroll ke bawah dengan kemesraan anda okeh :)


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

pergh amat gelojoh anda ini..kan..sabar..sila scroll lagi...slow slow..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

penat ? alaa sabar sikit je lagi ye yunk... hehe

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

OK, JAWAPAN UNTUK SOALAN ITU IALAH
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


1. BOOKS
2. RANDOM
3. PANTS
4. FORK
5. PULSE
6. SIX




So, sapa yang agak-agak meneka salah tu, anda perlukan pertolongan cemas tahap kritikal sangat.
sebab nana tahu apa korang fikirkan..tak payah nak tipu sangat la derrrrr...

hahahahahaha.

.
.

14 kaki komen

CekbOlat-bOlat said...

adala sikitt . kehkeh

dya bunga said...

haha..dya xdpt teka lnsung.haha

Mira Maisara said...

wahaha.. random je betol :(

♥ Nana BamBam ♥ said...

@CekbOlat-bOlat cik bolat pkir lain ek..mahaha :D

♥ Nana BamBam ♥ said...

@dya bunga xper xper, cube lagi lain mase..hehe

♥ Nana BamBam ♥ said...

@Mira Maisara huhuhu.

Zyra Roxx said...

kahkahkah! baru gua tau kejinya otak gua :3

nazirulhazwan~ said...

yang pk seks tu la yang normal.kan kan

♥ Nana BamBam ♥ said...

@Zyra Roxx anda perlu di ubati dengan kadar segera Zyra..kahkah

boni kacak said...

semua saya teka dengan tepat dan jayanya sekali.hahahahaha

♥ Nana BamBam ♥ said...

@boni kacakhahahahha ...dah tau dah pom... :D

Lan Bingka said...

sangat cepat saya fikir..hahaha

Hanif Idrus said...

wah!!! tak sangka aku teka semuanya betul bawah 8 saat...
pandainya.....................










Aku..heheheheh

♥ sitifarhana ♥ said...

hahaha...otak sy kuning sikit..hehehe

Klik Sini Untuk Komen