Exspo Buku Islam4 KL SENTRAL

بسم الله الرحمن الرحيم
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته





Venue : KL Sentral Kuala Lumpur
Date (tarikh Ekspo) : 27 Oktober - 4 November

Date ( tarikh kunjungan) : 31 Oktober

Banyak buku-buku ilmu serta Novel-novel yang terdapat disana.
Anda juga boleh temui penulis-penulis terkenal dan mendapatkan tandatangan mereka :)

Contohnye Abam Hilal Asyraf  ^_^


 teruje weh doploh saat nampak abam hemsem ada kat sana.
sempat gak la beborak ngan dia.. mohom jangan jeless la :P


Pintu masuk



 
 Langit Ilahi-------
Best Selling tau kat sana





Antara hasil karya Hilal Asyraf di Galeri Ilmu







 Selain buku dari beliau, Buku soal jawab dari Ustaz Azhar Idrus juga ada.





 Nampak. Begitu segak tok guru kita naaa.
kekeke





Beliau memberi sedikit ceramah pasal buku-buku dari beliau



 

 Selesai beli buku-buku pilihan termasuk buku langit ilahi, lalu apa lagi, mintak otograf larr..
hehehehehe






 xde motif pom..haha






Nice Quote kan ?
"Allah itu hampir, jangan kita meminggir"



Sekian.



p/s : Novel cinta islamik lupa nak share. next week la ye.


9 kaki komen

♥ Nana BamBam ♥ said...

1st..kekekekke

shiyda said...

wahh untunglah dier . hihi :P

faraherda.razalan said...

Ouh, kenapa ekspo buku mcm ni tak di expose sebaik mgkn? Haishhh!

cerita best said...

amboiiiii dya g x ajakkkk pakjoe pun hhahaha

Cikgu Fikri said...

cam best jerk buku LANGIT ILAHI tu..
baca kata2 kt dpn buku tu pun dh tertarik.. :)

Jna marcello said...

na mcm nk buku ustaz azhar idrus tu..hari tu dye ade dtg MAS utk smua staff MAS dgr ceramah dye tp na mc tym tu ;/

Sya Zu said...

wah..bestnye..
qoute y bermakna..
;)

teha said...

syok nyee.. nk buku uai tu ! hihihi :)

Khairul Zamri said...

cukup bermakna kata-kata tu... true :)

Klik Sini Untuk Komen