Seksi or Seksa #19 : SPONTANEOUS THURSDAY

بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamualaikum




Minah saleh pakai skirt nampak betis?
awwww sooooo seksiiii!

Minah malay pakai skirt nampak betis?
owwwhhhhh soooo seksaaaa! 







notahati : Insaflah wahai hawa yang masih tak tutup aurat! kasihanilah diri sendiri dan bapamu :(

20 kaki komen

Remy hazza said...

itulah yg membezakan aurat muslim dan bukan muslim.......

aisya said...

kalau minah korea pulak? hehe..

p/s : insyaAllah, suatu hari nnti terbuka juga pintu hati yg berkenaan tu.. *nak perbaiki diri jugak.. pakai tudung, tutup aurat pun takut ada benda yg terlepas pandang* =)

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

hehehe.. minah melayu perasan nak jadi minah omputih... rmbut color berkarat bagai.. ermmmm tp hidung penyet gak..huhuh

CekbOlat-bOlat said...

ha ah . agak kepelikan kan .

zila manaf said...

sadis sadis hehe

✿Lady Ainaa✿ said...

great!!! betul tu... tak payah nk ikut cara barat sangat.. tak pun cara korea...

boni kacak said...

hehehe..lagi2 yang berkulit hitam.. rasa len macam je tgk...hehehehe

Encik Fikri said...

au~... seksa!

kot2 nak dapatkan domain(.com/.net/.info atau .org) free.. jom join giveaway saya sponsor
http://estisys.com.my/blog/free-domain-for-bloggers/

Cikgu Ma said...

harus seksa mata yg memandang...

Jna marcello said...

alamak terasa ;|

hyee na sorry lately na xde bz bercuti baru hari ni dpt singgah blog awk ;)

drzirakudo said...

*geleng kepale*

cerita best said...

hehehe org melayu klo kulit putih x pa lg kena2 yg kulit black mmg lagi seksa la...pa2 pun tutup la aurat 2 bkn susah pun nk tutup hhehehe

Tukang Karut said...

yang tersembunyi jugak yang seksi kan kan kan...

the malay male said...

saya layan jeee :-)

cikji said...

Zmn skg smua nak bajet minah salleh :(

cikji said...

Zmn skg smua nak bajet minah salleh :(

Cikgu Fikri said...

nana, fb nama pew? nk add ni.huhu :)

Ayesha Ramlee said...

Baget betis licin, beselah.

ctk said...

terseksa i...jeles betis dia lawa...haha

♥ sitifarhana ♥ said...

biar tak seksi kat dunia, asal tak seksa kat akhirat sana :)

Klik Sini Untuk Komen