Silence Day Of Wednesday #2

بسم الله الرحمن الرحيم 

 Salam Alaykum =)







p/s : Nana akan berada disana untuk jualan amal di bawah badan NGO Islamic Relief Malaysia (IRM). Jemput la datang ye sahabat :)

22 kaki komen

Remy hazza said...

semoga segala usaha nana diberkati...amin

kopi pasta said...

teringin nk p usya join evebt tp jarak yg jauh memisahkan...:(

Ym.Bundle said...

kat mane tu nana?

Hatimi Tahirruddin said...

kalau ada kelapangan boleh pg ni...

boni kacak said...

InshaaAllah kalau tak ada apa aral melintang, saya ke sana :)

shidaR said...

wahhh yeke nan best2..tp shida xdpt g jauh huhuhu~

baby comel said...

Tahniah nana.. Moga Allah memberi ganjaran besar dlm setiap apa yg kita kerjakan.. Moga mereka saudara2 kita selamat disana

Aida Omar said...

Rasa macam nak pergi tapi tak ada kawan lah pulak nak pi.. huhu. Takpe2 kalau ada kesempatan nak pi. :)

miz ruha said...

jauh dan tak tercapai langkah ku...
moga semua berjalan dengan lancar...

My Life's Journey said...

alhamdulilah ..moga segala urusan dear berjalan dengan lancar ..amin2

Cikgu Fikri said...

event yg bagus kn nana..
eh, td nana komen blog fiq yg pasal ranking sekolah sbp tu, nana terhantar smpai 49 komen yg sama.. kotak komen fiq ada problem ae nana?
klu ada, fiq nk try godek2 probs nyer..huhu
btw, thanks komen ya... :)

Cik Mun said...

teringgin mun nak gi..

Ku Syida said...

Bgs la nana.. Moga semua berjalan lancarr

CekbOlat-bOlat said...

jauhh tak dpat dtg :'(

cinonex coreyan said...

hapy bloging,team hijrah :)

http://www.cinonexcoreyan.com/

azstory said...

teruskan usaha mcmni.. semoga diberkati dan berjalan dengan lancar..

dya bunga said...

xsempt nk pergi

Iznie said...

Seronoknya ya Allah. Tringin nak berjuang sme2. Semoga Allah sntiasa merahmati awak, ukhti. :)

the malay male said...

teruskan usaha.

Ismail Md Salleh said...

Salam nana awak telah saya tag sila lihat sini http://ismaildotcom.blogspot.com/2012/12/giveaway-mialianacom.html

terima kasih

inche hlovate said...

okay dah terlambat.. dah lepas pun..

saya ada tag awk taw :)

http://akupencintahlovate.blogspot.com/2012/12/25-random-facts-about-me.html

najmi nawawi (juon) said...

In the name of Allah..the most merciful.. nice post^^ assalamualaikum

Klik Sini Untuk Komen