Mencari Designer Header Blog

بسم الله الرحمن الرحيم


Salam Alaykum

Segala puji Allah yang masih memberi peluang untukku menulis disini.
Alhamdulillah.

Agak lama juga menyepi dari menulis di blogspot.com ini.

Sibuk?

Mungkin ya. Disebabkan pekerjaanku sekarang  ini ahli sukarelawan sepenuh masa, agak terhad juga untukku menulis. Walaupun idea mencurah-curah dibenak fikiranku, tidak kesampaian jua untuk ku sebarkan disini.

Oh ya, memandangkan header blog saya agak biasa saja di mata orang ramai, dan agak tiada masa untuk merubahnya, mendesign'nya, mencorakkannya, menceriakannya, saya ingin mencari seorang pereka designer [dah macam cari designer baju wedding pulak] untuk mendesign header blog saya.
Ciri-ciri header mestilah islamik, ikut ayat header saya All About Life dan yang paling penting menarik perhatian saya la..hehehe.

Kalau ada sesiapa yang mahir dan bab-bab mereka header blog ini, sila inbox di laman facebook saya di Farhana Zin .

Untuk kos header design boleh dibincangkan nanti .

Please ye, harap-harap ada sudi lah yang buatkan header blog untuk saya.

12 kaki komen

baby comel said...

Alaa, kita xde seni ler nk buat. Langsung tak reti. hehe

♥ Nana BamBam ♥ said...

@baby comel: xperrr..hehe

Nana Liena said...

nana jadi volunteer apa? best tak? share la story skit..hehe..ingatkan nak tolong nana..tapi skrg nie busy..takut tak kena dgn apa yg nana nak pulak..ehehe :)

♥ Nana BamBam ♥ said...

Nana Liena: volunteer di bawah NGO Malaysia Life Line For Syria, skg buat jualan amal untuk mengutip dana. Nanti akan disakurkan kepada NGO tersebit dan diberi kepada warga syria.

Hatimi Tahirruddin said...

wah mmg lama tak nampak nana update...semoga ada la pakar2 kita yg berminat tu nanti...:)

kopi pasta said...

err, tak hebat dengan photoshop. kalau tak, dah lama dh tulun buatkan =.=' *FOC*

faraherda.razalan said...

Just bt header simple2 je nana. Tak yah fancy. Amik gambar, then edit sket2 dlm picasa. Heeeee!

afzalsukasuki said...

nanti kalau abang free, abang try designkan satu ea :)

adik bg saiz header adik, pm kat fb abang ea :)

♥ Nana BamBam ♥ said...

afzalsukasuki trima ye bang, susah2 je..

Khairul Zamri said...

semoga sentiasa di berkati dan berada di bawah rahmah Illahi :)

Diana Azis said...

Semoga berjaya dapat header yang diidamkan :)

AyuCandy said...

Saya boleh je buat kalau nak order :)

Klik Sini Untuk Komen