Salam Aidilfitri 1434H Untuk Semua

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam Alaikum,

Apa khabar diri dan iman semua? baik-2 belaka? Alhamdulillah.

So macam mana dengan Ramadhan tahun ini? makin kurus? makin naik berat? makin berubah?
Alhamdulillah, berkat ramadhan la korang jadi macam tu. Bulan-bulan lain hado? mihmih :D

Di kesempatan ini, nana ingin memohon sebillion kemaafan dari korang semua andai diri ini
ada buat jenayah hati kat korang. Maap la, nana bukan sengaja pon, kekadang sebagai manusia biasek ni
mesti ada jua rasa nak buat jenayah hati tu tanpa sedar.. kehkeh
#jenayah kunun?

Nana juga nak ucapkan Taqabbalallahu minna waminkum, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maap jahir bhatin ya ibuk-ibuk, bapak-bapak semuanya. Kisah yang lama, jangan dikenang-kenang deh.. Enggak elok. :D
Kad Raya tak sempat nak kasi, so sebagai penggantinya, nana nak kasi kad raya IT...
ha IT?  Hantam sajalah labuuu...




p/s : hati-hati memandu di jalan raya, ingat lah diri sendiri dan mak ayah anak atau bini


13 kaki komen

mohdhazlan Dreadlock said...

slmt hr ry jgk nana ^^ . sy pun mohon maaf :)

nk wet aye meh dtg umh ..hehe

♥ Nana BamBam ♥ said...

mohdhazlan Dreadlock: ala x ci nye..haha

baby comel said...

Slmt hari lebaran nana.. maaf zahir batin, mohon ampun salah silap ye. Taking care raya ni:)

kopi pasta said...

happy eid al-mubarak~ #mengedik wish dlm BI :P

the malay male said...

selamat hari raya

FarhanahAdzlan said...

Selamatt hari rayaa :) Maaf zahir batin walaupun kita tak pernah jumpa hihi :)

dear xila said...

slmat hari raya nana.
mohon ampun maaf ya :)
*nak wet raye geee

PakcikLie PCL said...

Assaamualaikum nana..selamat hari raya maaf zahir dan batin..Taqabbalallahu minna waminkum.

Alia Laila said...

Assalamualaikum kak Nana. Selamat hari raya. Amboi rajinnya buat kad raya IT :D

Main Gila tu tajuk buku hehe.

Cik Chokie said...

Assalamualaikum, salam ukhuwwah fillah abada abadan ya ukthti. Taqabballalah minna waminkum, Salam Aidilfitri maaf zahir dan batin akak. ^___^ Subhanallah seronoknya dapat jumpa blog akak ni. Miza harap suatu hari nanti miza berkesampaian untuk memakai purdah :')

♥ Nana BamBam ♥ said...

@baby comel: Terima kasih BC :) Selamat Hari raya maaf zahir dan batin :)

@kopi pasta: huhuhu Happy eid mubarak too :)

@the malay male: selamat hari raya juga

@FarhanahAdzlan: Selamat hari raya Farhanah :) maaf zahir dan batin juge ..hehe

@FarhanahAdzlan: Selamat hari raya juga xila :) nana pun nak minta maaf juga..heee

*meh dtg umah baru dapat :D

@PakcikLie PCL: Wa'alaikumusalam PCL, selamat hari raya juga, maaf zahir dan batin...

@Alia Laila: Wa'alaikumusalam Alia, selamat hari raya juga...tu la rajin sikit2 haha..

ooo dah agak dah tajuk buku :D

@Cik Chokie: Wa'alaikumusalam Chokie, salam ukhwah fillah abadan abada juga, Taqabalallahu minna waminka, selamat hari raya aidilfitri :)

Inshaallah miza, semoga miza diberi rahmatNya dan kekuatan dariNya untuk berpurdah, cumenye, niat wajib kerana Allah dan rajinkan membaca pasal2 purdah dan niqab ni ye..baca 4 mazhab yg berkaitan dengannya. :)

Khairul Zamri said...

Selamat hari raya, maaf zahir batin

Cikgu Fikri said...

Selamat Hari Raya Nana.. Maaf zahir dan batin.. Maaf lama tak menjengah blog nana... Fb nana still sama ker? Aritu fiq tukar akaun baru.. akaun lama tu ada probs..

Klik Sini Untuk Komen