Silence Day Of Wednesday - Kenapa Mengeluh ?

بسم الله الرحمن الرحيم




sumber : Status FB Dato Tuan Ibrahim

18 kaki komen

amir zahari said...

kalaulah mereka yg di atas dan yang berada tu boleh buka mata hati..

♥ Nana BamBam ♥ said...

wallahualam amir..

Wadi AR said...

manusia skg entah lah

afzalsukasuki said...

Perghh seronok baca.kan bagus kalau semua manusia masih ada masa utk fikir tentang org lain kan?

Semua masalah boleh diatasi bsama2

dear xila said...

mmg ungkir janji tu seperti ditoreh. sakit :'(

Cik Chokie said...

Kita sering pentingkan diri sendiri :'(

kopi pasta said...

muhasabah diri. tp mereka mengeluh, kerana merasa semua benda tak cukup~

Abu Luqman said...

assalamualaikum nana

Pondok Usang said...

Assalamualaikum.. Penuh keinsafan background lirik lagu di blog kamu. Nah, bg kamu dengar lagu ni pula.. lagu dan lirik ciptaan bersama kawan-kawan abg iwan.. teruskan perjuangan.. http://www.youtube.com/watch?v=rk28flaJEn4

tenku butang said...

done follow sini no. 618
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang@gmail.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

zulhilmi tempoyak said...

;')

tomatokering :) said...

soksok tacinggg :'(

noly anna said...

salam:)
hebat nukilan ni.
xpe,apa kata kita berusaha menjadi lebih baik dan cuba utk berusaha mencari rezeki yg lebih.kalau rezeki kita lebih,boleh lah disalurkan pada yg memerlukan:)
nnt free singgahla ke blog noly ye
www.nolyanna.blogspot.com

toko penjual ace maxs said...

yang sabar saja

iAmCekbolat said...

Hebat !

Mereka nak rasa apa ? minyak naik ? diorg pakai duit kerajaan nk isi minyak , sbb tu bodoh sombong pulak .

eeee geram pulak kite

Abu Luqman said...

salam nana ..pe khabar

fereshteh zahra said...

sistem pemerintahan tak berlandaskan Islam, camni la jadinyaa..

Azhafizah Md Nor said...

kalaulah mereka yang senang boleh merasa kesusahan orang serba kekurangan,tak kan berlaku macam ni..walau ape pun kene bersyukur selalu.

Klik Sini Untuk Komen