Konpius VS Blur

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam Alaykum,


Seseorang manusia tidak maksum, kelakuan, percakapan, dan pergaulan mesti ada kekurangan salah satunya.
Jadi sebagai seorang Islam, Istighfarlah sebanyak mungkin agar dosa-dosa kita diampunkan olehNya,
Allahumma Amin.

= = = = = = = = = 

Haa, kemain intro aku.

Orait..oraitttt....

Straight to the point je la ek,
Aku sbenanya konpius dengan blospot ni, apepasal lah bloglist aku hilang tajuk / tittle nya ?
Memang ada masalah ke atau aku yang salah setting kat template. 
Blur aku sekejap mejah hoi. 

kenkorang punya?
sama macam aku ke camna?

komeng arr sikik . . . . 




notahati : doa untuk MH370 :')

9 kaki komen

Muhammad Taufiq said...

Saya x de bloglist p0wn XD Sebab tarrada rety nak buat :D

Jemput singgah awksweetgitu.blogspot.com :)

kopi pasta said...

sama la kita =.=' dh seminggu mcmtu. rasanya mmg Blogger probs. smua org kena.

Azhafizah Md Nor said...

Blogspot problem kot..same jugak jadik camtu..huhu

♥ Nana BamBam ♥ said...

Muhammad Taufiq: ohhh...patut ar....huhu

♥ Nana BamBam ♥ said...

kopi pasta: yeke...hmmmm...

Azhafizah Md Nor: maybe kot. sebab dah check kawan2 punya, pon sama ja..huhu.

Aisya A. said...

semua complain cmtu. huhu.. ape ntah problem dia. huhu

Jay Ar said...

Hmmmm..tak reti nak jawab, ada kot something wrong somewhere...

Hanif Idrus said...

Ya ker.....aku blum check lagi.

Shida Radzuan said...

semua org alami perkara yg sama :)

Klik Sini Untuk Komen