Silence Day Of Wednesday #6

بسم الله الرحمن الرحيم

Salam 'Alaik.





p/s : her her her.

13 kaki komen

afzalsukasuki said...

hehe abg baca semalam. lawak la dik :D

Sylarius Yusof said...

Title novel guna perkataan Suami ni dah macam generic untuk tajuk-tajuk novel melayu sekarang ni kan.

Tapi tajuk Arwah Suamiku Baik Orangnya tu memang tak boleh blah. Haha

Vee El-Dina said...

Slm Nana :) dh lm k.vee x online.

tp kan.. sesungguhnya k.vee rs bahagia melihat nana skrg ^___^ perubahan yg k.vee sdr blm ada kekuatan ke arah itu. subhanaAllah.

Aisya A. said...

hehe. dan jalan cerita pun semua sepesen.. tuka tajuk kasi gempak sikit je. hikhik

iAmCekbolat said...

tajuk semua suamii je kan skrg ni

ewanthology said...

hahahahaha..harap2 ada yg amik buat filem. :-)

♥ Nana BamBam ♥ said...

afzalsukasuki : hehe. :D

♥ Nana BamBam ♥ said...

Sylarius Yusof : tu lah, kebanyakkan para penulis novel menjadikan tittle 'suami' menjadi pilihan....

haha ..arwah dulu baik orangnya..

♥ Nana BamBam ♥ said...

Vee El-Dina : wa'salam kak vee.

Insha Allah semoga Allah memberikan kekuatan pada k.vee untuk berhijrah..aamiin.

♥ Nana BamBam ♥ said...

Aisya A. : hehehe..gempak tajuk nya..

♥ Nana BamBam ♥ said...

iAmCekbolat : kan...macam takde tajuk lain ke...menantu ku berhantu ke, isteri aku orang gila ke, mentuaku da best ke..haha

♥ Nana BamBam ♥ said...

ewanthology : eh kalau buat filem, lagi eksaited nak tengok..haha..

Dzul said...

Hehehe..jangan la ada yang percaya drama2 ni akan keluar.

Klik Sini Untuk Komen